فرماندهی سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) شهرستان پردیس گفت: حسین فهمیده که به تعبیر امام خمینی (ره) "رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با بستن نارنجک به خود به شهادت رسید"یک قطره از اقیانوس دلاوری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل بود.

علی اکبرکافی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در روز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت:دوران دفاع مقدس آئینه زلال تماشای زیبایی ها و ارزش های انسانی و اخلاقی و دینی و ملی ما بوده است در این دوران رزمندگان اسلام توانستند پایداری انقلاب اسلامی و ریشه نظام جمهوری اسلامی را محکم کنند و اجازه ندهند که دشمن حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :حسین فهمیده که به تعبیر امام خمینی (ره) "رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با بستن نارنجک به خود به شهادت رسید"یک قطره از اقیانوس ارزشهای دفاع مقدس بود حسین فهمیده تندیسی از این رشادت ها در بین نوجوانان حاضر در دوران جنگ تحمیلی بود .

فرماندهی سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) با اشاره به فعالیت بسیج دانش آموزی در این منطقه اضافه کرد :بسیج دانش آموزی نمونه ای از همکاری سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) با اداراه آموزش و پرورش شهرستان پردیس است ما در این راستا اردوهایی در قالب راهیان نور در حوزه بسیج دانش آموزی هم داشتیم.

کافی در خاتمه اظهارداشت :سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان پردیس پایگاههای بسیج را در ادارات مختلف این شهرستان مانند اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان با تشکیل کانون بسیج ورزشکاران را فعال کرده است/س .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.