مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ دانشگاه‌هاي کشور در هفته‌اي که گذشت رويدادهاي گوناگوني را پشت سر گذاشت، گزارشي که مي‌خوانيد به مهمترين عناوين خبري اين رويدادها مي‌پردازد.

مجوز رسمی ایجاد دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان منتشر شد

سایت دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان با وجود اعلام غیر مجاز بودن این دانشگاه از سوی وزارت علوم، مجوز صادر شده از سوی شورای گسترش آموزش عالی را منتشر کرد.

امیریان: مردم خواستار دستگيري و مجازات عاملان حادثه تروريستي سراوان هستند

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با بيان اينکه مردم خواستار دستگيري و مجازات عاملان حادثه تروريستي سراوان هستند، گفت: مسئولان هرچه سریعتر عوامل میدانی و پشت پرده این اقدام تروریستی شناسایی و به مجازات اعمال خود برسند.

تأکید دکتر روحانی بر اجرایی شدن سند ملی نخبگان

رییس جمهور در جلسه 738 شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از ارائه گزارش معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره آخرین وضعیت نخبگان کشورمان در داخل و خارج، بر اجرایی شدن دقیق و کامل سند ملی نخبگان تأکید کرد.

تمايل افراد خير براي اعطاي كمك‌ مالي به دانشگاه ايرانيان

به دليل تقاضای فراوان افراد خیر و علاقمند به اعطای کمک مالی و هدایای نقدی و غیرنقدی به دانشگاه ايرانيان، قرار شد طي اطلاعيه‌اي از سوي معاونت تجهيز دانشگاه، نحوه پذيرش كمك‌هاي مالي خيرين اعلام شود.

ودود حيدري برنامه‌هاي دهه استکبار ستيزي را تشريح کرد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: آنچه که سرمایه بسیجیان با خون دادن، تلاش، ایثار و مقاومت به دست آمده اعتماد مردم به بسیج و بسیجی است.

رئیس ستاد یوم‌الله 13 آبان: پاسخ یاوه‌گویی‌ آمریکایی‌ها را در راهپیمایی 13 آبان می‌دهیم

رئیس ستاد یوم الله 13 آبان با اشاره به توهین‌های «وندی شرمن» به ملت ایران گفت: مردم پاسخ یاوه گویی‌های دولت آمریکا را در مراسم ضد استکباری یوم الله 13 آبان خواهند داد.

میرزاده انتخاب وزرای جدید علوم و آموزش و پرورش را تبريک گفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در دو پیام جداگانه به "رضا فرجی دانا" و "علی‌اصغر فانی" به دست گرفتن سکان هدایت وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش را تبریک گرفت.

اکبری: آیا دانشجويان دانشگاه آزاد باید در انتظار ظهور دورانی دیگر از رخوت و وابستگی باشند؟

مدیرکل سابق تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد در نامه‌ای سرگشاده به سرپرست این دانشگاه گفت: برنامه‌های آتی برای بازآفرینی فضای حماسه و ایثار و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت در ذهن و قلب جوانان چیست؟

یادداشت/ "مرگ بر آمریکا" قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در یادداشتی آورده است: در حال حاضر سیاست "استکبارستیزی" به عنوان راهبرد اصلی که از سوی ایران در مقابل امپریالیست سازماندهي شده به الگویی براي سایر کشورهای اسلامی بدل شده است و شعار "مرگ برامریکا" امروز قدرت نرم جمهوری اسلامی است.

شورابی: استکبارستيزي ريشه در مباني ديني ما دارد

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد کرج با بيان اينکه استکبارستيزي ريشه در مباني ديني ما دارد، گفت: لزوم تبيين اهمیت استکبار ستیزی براي دانشجويان مطلبي است که بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

مناظره‌/ افتاده: شبکه‌های اجتماعی خطرآفرین نیستند/ مومن‌نسب: در آمریکا فیلترینگ‌های قوی‌تری نسبت به ایران وجود دارد

نشست "رو در رو" با موضوع فیلترینگ و شبکه‌های اجتماعی در دانشکده مدیریت و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

اطلاعیه ستاد دانشجویی یوم الله ۱۳ آبان

ستاد دانشجويي يوم الله 13 آبان اسامي روزهاي دهه "برائت از استکبار" را در اينفوگرافي اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ستاد دانشجويي يوم الله 13 آبان اسامي روزهاي دهه "برائت از استکبار" را در اينفوگرافي اعلام کرد.

بيانيه 9 دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور خطاب به قوه قضاييه

۹ دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور با انتقاد از مطلب توهین‌آمیز چاپ‌شده در روزنامه بهار اعلام کردند: قوه قضائیه با این قبیل توهین‌ها برخورد کند، درغیر این صورت شاهد ظهور و بروز افرادی با تفکرات انحرافی خواهیم بود.

وزارت بهداشت پس از وزارت علوم انتخابات دفتر تحکیم وحدت را قانونی دانست

پس از گذشت دو هفته از انتخابات شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت اعضای این شورا در جلسه‌ای با معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت دغدغه و نظرات خود را بیان کردند.

کسانی که استکبارستیزی را افراطی می‌دانند، صحیفه امام (ره) را بخوانند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه آمریکا باید صداقت خود را به جمهوری اسلامی نشان دهد، اعلام کرد:کسانی که استکبارستیزی را رفتاری افراطی می‌خوانند، صحیفه امام را بخوانند تا با ماهیت جمهوری اسلامی آشنا شوند.

نیازی: مسئولان پاسخ دندان‌شکني به جنايت سراوان بدهند

دبیر شورای تببین مواضع بسیج خراسان جنوبی ضمن محکومیت حادثه تروریستی سراوان گفت: از مسئولین امنیتی خواستاریم همچون گذشته پاسخ دندان‌شکنی به این جنایت‌ها دهند.

حجت‌الاسلام اميدي: رسانه ملی در حفظ انديشه‌هاي امام (ره) مثبت عمل کرده است

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: همراهی منتسبين و برخي افراد در زمان حيات امام (ره)‌، موجب نمي‌شود تا این افراد را معصوم و مصون از تحریف انديشه‌هاي امام راحل بدانیم.

احمدی‌نژاد شهادت مرزبانان شرق کشور را تسليت گفت

محمود احمدی‌نژاد با صدور پیامی شهادت جمعی از مامورین جان‌برکف نیروی انتظامی در شرق کشور را تسلیت گفت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار