فصل جدید لیگ بسکتبال NBA از شب گذشته با 3 دیدار آغاز شد و تیمهای لیکرز، میامی و ایندیانا اولین برنده های فصل جدید بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ طرفداران بسکتبال NBA برای مدتها منتظر شروع فصل جدید بودند و شب اول بازیها را نیز با پیش بینی قهرمانی دوباره میامی در فصل جدید شروع کردند. 

فصل جدید بازیهای NBA با 3 دیدار جذاب آغاز شد و تیم های میامی و ایندیانا فینالیستهای سال قبل به همراه لیکرز برنده این 3 مسابقه بودند. 

تیم لیکرز طبق اعلام قبلی بدون کوبی برایانت فصل را شروع کرد. استیو نش و پائو گسول دو ستاره دیگر تیم نیز کوارتر آخر بازی را دو ردیف پایینتر از کوبی، از روی نیمکت تماشا کردند. 

لیکرز که سه کوارتر از حریف همشهری خود کلیپرز عقب بود، کوارتر آخر را با نتیجه 41 بر 24 برد و بازی را با پیروزی 116 بر 103 تمام کرد تا شروع بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشد. 

دی آندره جوردن با 17 امتیاز و 11 ریباند بهترین بازیکن کلیپرز و ژاویر هنری با 22 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن لیکرز بودند. 

اوباما بازگشت رز را تبریک گفت

دیدار میامی و شیکاگو بولز با حواشی و جذابیتهای بیشتری نسبت به دو دیدار دیگر شب اول همراه بود. بازگشت دریک رز، تبریک اوباما، انگشترهای قهرمانی میامی و برد این تیم مهمترین اتفاقات روز اول NBA به شمار می روند.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که به شدت طرفدار تیم شیکاگو بولز و بسکتبال است از طریق صفحه اجتماعی خود، بازگشت دریک رز را تبریک گفت. رز بعد از 550 روز دور به خاطر مصدومیت، اولین بازی رسمی خود را انجام می داد اما در نهایت کمکی به برد تیم خود نکرد و میامی با اختلاف 12 امتیاز و نتیجه 107 بر 95 برنده شد. 

بازیکنان میامی پیش از شروع بازی، انگشترهای قهرمانی خود را به رسم هر سال NBA دریافت کردند.

لبرون جیمز با 17 امتیاز، 6 ریباند و 8 پاس گل بهترین بازیکن میامی و کارلوس بوزر با 31 امتیاز و 7 ریباند بهترین بازیکن شیکاگو بودند.

تیم ایندیانا نیز در سومین دیدار روز با نتیجه 97 بر 87 اورلاندو مجیکز را شکست داد.

دیگر تیمهای NBA امروز اولین بازی خود را در فصل جدید انجام می دهند. 

پايان متن/آق
برچسب ها: بسکتبال ، میامی ، لیکرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار