تصويربرداري سري جديد مجموعه «يك لقمه نون» كه با ساختاري متفاوت در شبكه مستند سيما توليد مي‌شود، به نيمه راه رسيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، امير حسين خليل زاده تهيه‌كننده و كارگردان اين مجموعه، ضمن اعلام اين خبر افزود: بعد از پخش سري اول اين مجموعه كه با استقبال مخاطبان و مديران شبكه مستند مواجه شد، تصميم گرفتيم كه سري دوم اين مجموعه را با ساختاري متفاوت در 50 قسمت سي دقيقه اي توليد كنيم.
 
وي درباره تفاوت سري جديد « يك لقمه نون » با سري قبل گفت: اين مجموعه با رويكرد به تصوير كشيدن زندگي انسان هايي ساخته شده است كه تحت هر شرايطي به دنبال كسب روزي حلال هستند. منتهي در سري جديد سعي كرديم به مشاغلي بپردازيم كه بيشتر به زندگي مردم و بخصوص نسل جوان نزديك است. ضمن اينكه سري قبلي مجموعه گزارش محور ساخته شده بود و اين بار به سراغ ساخت مستند محض و پرتره رفته ايم. طيف متنوعي سوژه مستند ما شده‌اند و از پروفسور جراح تا كارگر كوره پزخانه مهمان « يك لقمه نان » مي‌شوند.
 
خليل زاده از ضبط 19 قسمت از اين مجموعه در شهرهايي چون خوي، ابهر، دامغان، شبستان، ساوه و... خبر داد و افزود: در سري جديد سعي داريم به همه شهرها و روستاهاي كشور سفر كنيم. از هفته آينده قسمت هاي جديدي را در شمال كشور ضبط خواهيم كرد و سپس به شهرهاي جنوبي كشور سفر مي كنيم تا پس از ضبط 25 قسمت اول ، آن را به پخش برسانيم.
 
محمد امين مهتدي به همراه من كار تهيه كنندگي را بر عهده دارد. تصوير برداري مجموعه بر عهده سيد محسن كولكو و حسن كمالي است. دستيار برنامه ريز امير مسعود خليل زاده و صدابردار احمد افشاري قزويني هستند. ضمن اين كه تدوين كار نيز بر عهده محسن محمدي است و مجري طرح نيز موسسه فرهنگي سابقون است.
 
خليل زاده ابراز اميدواري كرد «يك لقمه نون» زمستان امسال از شبكه مستند پخش شود.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آتنا
۱۰:۵۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
بسیار جالب و آموزنده بود ممنونم
آخرین اخبار