سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع)سبزوار گفت: من نمی دانم چرا برخی تیم ها علی رغم آنکه طبق قانون ملی پوشان نمی تواند در مسابقات لیگ کشتی بگیرند با آنها وارد مذاکره شده اند.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:طبق اساسنامه لیگ که در اختیار همه تیم ها قرار گرفته ملی پوشان حاضر در مسابقات جهانی 2013 حق حضور در رقابتهای لیگ امسال را نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: در یکی دو روز گذشته برخی تیم ها با ملی پوشان برای حضور در این مسابقات وارد مذاکره شده اند که از این موضوع واقعاً متعجب شدم به همین دلیل احساس می کنم مسائل پشت پرده ای وجود دارد که ما از آن بی خبر هستیم.

کاوه در ادامه عنوان کرد: هم محمد ابراهیم امامی به عنوان سرپرست سازمان لیگ و هم حجت اله خطیب سرپرست پیشین فدراسیون کشتی با موضوع عدم حضور ملی پوشان در لیگ مخالف بودند و در نهایت با اصرار مدیر تیم های ملی این قانون وضع شد و در اساسنامه لیگ نیز لحاظ گردید.

وی با بیان این که شورای فنی نمی تواند اساسنامه لیگ را تغییر دهد گفت: طبق یکی از بندهای اساسنامه هر گونه تغییراتی باید در یک جلسه با حضور رئیس،نایب رئیس،دبیر،رئیس سازمان لیگ،رئیس کمیته انضباطی فدارسیون کشتی و همچنین دو نماینده از تیم های حاضر در لیگ صورت پذیرد نه این که شورای فنی به یکباره تصمیم بگیرد که حضور ملی پوشان در مسابقات لیگ بلامانع است.

کاوه در خاتمه گفت: باز هم تاکید می کنم با توجه به شواهدی که وجود دارد من احساس می کنم یک سری مسائل پشت پرده اتفاق می افتد که خیلی به صلاح کشتی نیست،در هر صورت امیدوارم که این طور نباشد و برای تمامی تیم ها  همه چیز کاملا شفاف و روشن باشد.

پايان متن/آق
برچسب ها: کاوه ، کشتی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار