استاندار مازندران گفت:وضع معیشتی مردم با رونق بخشی به تولید بهبود می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،ربیع فلاح در نشست با صنعتگران شهرک صنعتی بشل با اشاره به وضعیت کشور و رویکرد مدیریتی آن گفت:رویکرد دولت جدید مثبت است و این رویکرد در بعد داخلی و جهانی،تدبیر و امید ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در دولتهای گذشته نیز خدمات ارزشمندی صورت گرفته است،افزود:در دولت جدید برخی کارهای دولت های قبلی پیگیری و ادامه می یابد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بازدید از مرکز شهرهای صنعتی سبب آشنایی با مسائل و مشکلات و کسب اطلاعات جدید می شود،تصریح کرد:این امر مسئولیت ما را در رفع مسائل سنگین تر می کند.

وی افزود:یکسری مسائل دارای راه حلهای منطقه ای و یکسری نیز راه حل های ملی دارد و صنعتگران مسائل طرح شده را کتبا اعلام کنند تا پیگیری شود.

استاندار مازندران به موقعیت استراتژیک شهرک صنعتی بشل که در یک منطقه استراتژیک واقع شده است،اشاره و تصریح کرد:این شهرک در مسیر بزرگراه تهران قرار دارد و مشکلاتی از قبیل آسفالت، برق، آب، تصفیه خانه و ... دارد که باید حل شود.

ربیع فلاح گفت:سیاست دولت بر این است که شهرکهای صنعتی به صاحبان اصلی و تولیدکنندگان واقعی واگذار شود و در این راستا،یکسری آیین نامه ها به بانکها ارائه شده که به تولیدکنندگان کمک شود.

وی از واحدهای مختلف شهرک صنعتی بشل از جمله گروه صنعتی فولاد بهمن،تصفیه خانه شهرکهای صنعتی و ... بازدید کرد./ب

برچسب ها: تولید ، رونق ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.