معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 18، از آماده باش اكيپ هاي اجرايي مديريت شهري در اين منطقه خبر داد.

عساري در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجراي بهسازي معابر اصلي محلات منطقه 18 به منظور بهبود در امر تردد وسائط نقليه و پيشگيري از بروز آبگرفتگي احتمالي در دستور كار معاونت امور شهري و فضاي سبز شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: در اين طرح اكيپ هاي اجرايي امور شهري نواحي 7 گانه شهرداري منطقه 18 به منظور بهبود امر تردد وسائط نقليه و پيشگيري از بروز آبگرفتگي احتمالي به هنگام بارش نزولات آسماني در آماده باش كامل اند.

عساري با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: عمليات بهسازي و لكه گيري روكش آسفالت در سطح معابر محلات منطقه 18 در اين طرح در دست اجرا است.

وي، با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: مرمت و بهسازي روكش آسفالت بخش عمده اي از شهرك مسلمين به طول 790 متر مربع در خيابان فجر هفتم توسط اكيپ هاي اجرائي فني و عمران و ترافيك از اقدامات اجرايي اين طرح است.

عساري ادامه داد: بهسازي روكش آسفالت فرسوده اين معابر با صرف هزينه اي بالغ بر 474 ميليون ريال اجرا مي شود.

وي، در پايان با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري منطقه 18 افزود: اجراي عمليات لكه گيري روكش آسفالت در سطح معابر محلات يافت آباد شمالي، جنوبي و صاحب الزمان (عج) به طول 848 و با صرف هزينه بالغ بر يك ميليارد و 108 ميليون وو 800 هزار ريال از اقدامات ديگر شهرداري منطقه 18 است./ف
برچسب ها: معاون ، معاونت ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار