معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از برگزاری جشن بزرگ فرهنگی آموزشی با شعار ترافیک ، کودک و خانواده همزمان با روز ملی خانواده در بوستان پلیس خبر داد.

سید مهدی میرزایی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: همزمان با فرا رسیدن روز 25 ذی الحجه روز خانواده و به منظور ایجاد ارتباط مستمر و پایدار میان کودکان و نوجوانان با پارک آموزشی ترافیک، برنامه های متنوع و شاد با موضوع آموزش ترافیک در قالب شعار ترافیک، کودک و خانواده در روز پنج شنبه 9 آبان ماه در بوستان پلیس برگزار می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: از جمله برنامه های این جشن می توان به برگزاری کارگاه نقاشی، گریم، کلاس های آموزش رانندگی و دوچرخه سواری، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده، اجرای موسیقی زنده همراه با پذیرایی و اهدای جوایز و هدایای ارزنده اشاره کرد.
میرزایی تصریح کرد: این جشن بزرگ از ساعت 9 صبح الی 11 برای کودکان و نوجوانان بین 5 تا 14 سال در پارک آموزشی ترافیک واقع در خیابان توحید ضلع شمالی شرقی بوستان پلیس برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه های به صورت مستمر و پیگیر پس از ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان حسین بن علی ( ع) در سطح منطقه 4 شهرداری تهران برگزار خواهد شد./ف
برچسب ها: اهدا ، جوایز ، تصریح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار