بازیگر سریال "سقوط یک فرشته" که این روزها با فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» روی پرده سینماهاست، در مصاحبه‌های اخیر خود راز تصادف هولناکش در هنگام تصویربرداری یکی از کارهایش را بازگو کرده است.

"خاطره اسدی"، بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: "دو سال پیش سر سریال "سقوط یک فرشته" بودم که داشتم از سر صحنه به خانه می‌رفتم که ماشینم در اتوبان صیاد شیرازی چپ کرد و چون کمربند نبسته بودم به سمت صندلی شاگرد پرت شدم و ماشین همین‌طور روی زمین می‌چرخید!

کارگردان تصور کرد من مرده‌ام

بازیگر سریال "سقوط یک فرشته" در ادامه گفت: "یادم نمی‌آید چه ذکری گفتم که ماشین یکهو همانجا ایستاد، آن هم در حالی که حتی یک خراش هم برنداشتم و کوچک‌ترین اتفاقی برایم نیفتاد. اصلا امکان نداشت با آن شدت هیچ اتفاقی برای راننده آن ماشین نیفتد، حتی آقای بهرامیان کارگردان سریال که سر صحنه تصادف آمدند تصور می‌کردند من مُرده‌ام! همینطور دستش را روی سرش گذاشته بود و نگاهم می‌کرد می‌گفت "خاطره تویی؟" هر کس آن ماشین و شرایط را می‌دید حیرت‌زده از اینکه هیچ اتفاقی برایم نیفتاده نگاهم می‌کرد! دقیقا همان لحظه که آن ذکر را گفتم آن ماشین ایستاد. خودم ترسیده بودم و می‌گفتم خدا مگر چقدر نزدیکی به من؟!

وی در پاسخ به این سوال که با وجود گذشت دو سال از آن اتفاق چرا تا الان خبری از تصادف شما در رسانه‌ها نبود، ادامه داد: "ترجیح می‌دهم با کارهای با کیفیت در صدر اخبار حضور داشته باشم تا اینکه با حاشیه‌هایی که در زندگی هر شهروندی ممکن است اتفاق بیفتد خود را در رسانه ها مطرح کنم".

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
دیباجچی
۱۷:۴۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۲
دختر خالی بند دروغگو بعد از دوسال تازه یادش افتاده هههههه کلی خندیدیم
آخرین اخبار