مهلت ثبت نام نامزدهای پست ریاست فدراسیون تکواندو عصر امروز چهارشنبه هشتم آبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: فرصت ثبت نام نامزدهای تصدی گری ریاست فدراسیون تکواندو در پایان 10 روز کاری عصر امروز به پایان رسید و طی آن 10 نفر برای این پست نامزد شدند.

براین اساس بعد از ثبت نام فرامرز دلدار خیرآبادی و نادر خدامرادی از پیشکسوتان این رشته و دارنده مدال جهانی تکواندو و شایعاتی در خصوص ثبت نام هادی ساعی برای حضور در انتخابات در روزهای اخیر، در روز پایانی این مهلت هفت نفر به نامزدها اضافه شدند.

طبق پیش بینی ها در روز آخر سید محمد پولادگر رییس فعلی فدراسیون تکواندو و رییس سه دوره قبلی این فدراسیون و هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران و عضو شورای شهر تهران و هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو نامزد حضور در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو شدند.

همچنین جمشید سهرابی رییس موفق هیئت تکواندوی استان تهران و نامزد دوره قبل ریاست فدراسیون تکواندو همراه با آرش فرهادیان مسئول امور استان های فدراسیون تکواندو از دیگر نامزدهای این پست هستند.

علی محمد بسحاق مربی بدنساز تیم ملی تکواندو در بازی های المپیک 2012 لندن، مهدی صادقی، احسان صرامی و محمد مهدی اسعدی از دیگر نامزدهای تصدی این سمت هستند که وارد عرصه انتخابات خواهند شد.

با مشخص شدن وضعیت وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو نیز اعلام خواهد شد.

گفتنی است، دوره چهار ساله ریاست سید محمد پولادگر در فدراسیون تکواندو 21 آذر به پایان می رسد.

پایان متن/آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار