فرمانده انتظامی رودبار از کشف 14 سکه عتیقه به همراه 41 قطعه تراول چک 500 هزار ریالی جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از پلیس گیلان، علی رمضانی اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه بازرسی «منجیل» در بازرسی به یک دستگاه خودروی پراید که از مسیر قزوین به صومعه‌سرا در حرکت بود، مشکوک شدند.

به گفته این مسئول، مأموران در بازرسی از داخل خودروی مذکور تعداد 14 سکه عتیقه به همراه 41 قطعه تراول چک 500 هزار ریالی جعلی و مقدار 13 گرم مواد تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی، هویت متهمان دستگیر شده را 44 ساله اهل و ساکن قزوین و متهم دیگر را 33 ساله اهل و ساکن صومعه‌سرا عنوان کرد.

رمضانی افزود: قدمت تاریخی سکه‌های کشف شده با همکاری کارشناسان سازمان میراث فرهنگی همچنان ادامه دارد.

وی از تشکیل پرونده قضایی متهمان خبر داد و گفت: مراتب این پرونده در حال بررسی است.

فرمانده انتظامی رودبار، کشف مقدار 6 کیلوگرم تریاک را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: عوامل ایست بازرسی رودبار در حین کنترل خودروهای عبوری متوجه شخصی به نام 34 ساله اهل و ساکن شیراز شدند که به صورت پیاده در حال عبور از مسیر جنوب به شمال در پارک بود.

رمضانی با بیان اینکه پلیس در بازرسی از ساک همراه وی، مقدار 6 کیلوگرم تریاک را کشف کردند، یادآور شد: در تحقیقات اولیه از این شخص مشخص شده که نامبرده با یک دستگاه خودروی پژو 206 از مبدأ شیراز قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان رشت را داشت که نرسیده به ایست و بازرسی به همراه مواد مخدر از خودروی مذکور پیاده شد تا با پیوستن به خودروی مذکور بعد از ایستگاه به مسیر خود ادامه دهد که این ترفند با هوشیاری پلیس برملا شد.

فرمانده انتظامی رودبار در پایان با اشاره به اینکه خودروی 206 به همراه راننده که اهل و ساکن شیراز و 43 ساله بود توقیف شد، خاطرنشان کرد: پرونده قضایی در این زمینه تشکیل و متهمان دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
برچسب ها: تراول چک ، تقلبی ، رودبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.