رییس سازمان لیگ اسکواش کشور از برگزاری جام اسکواش ستارگان دنیا آذرامسال در مالزی خبر داد.

جلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: اسکواش بازان برتر ایران در این جام شرکت خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقات اسکواش از نظر کمی و با کیفیت مورد توجه جدی فدراسیون است.

رییس سازمان لیگ اسکواش کشور به اهمیت فعالیت هیات های اسکواش استانهای کشور اشاره و تصریح کرد: از آنجاییکه ورزش اسکواش کم هزینه است ، با حمایت اندک مسوولان و صاحبان واحد های مهم تولیدی و صنعتی می توان شاهد رشد و پیشرفت چشم گیری این رشته بود .

جلیلی به برگزاری مسابقات اسکواش آقایان لیگ برتر و مسابقات اسکواش بانوان و آقایان لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و گفت:10 تیم از استانهای مختلف کشور در لیگ برتر اسکواش با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه هفته چهارم و آخر دور رفت لیگ برتر اسکواش امروز در ساری آغاز شده است ، افزود: در حال حاضر تیم های انقلاب تهران ، گلستان و یزد به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

جلیلی از حضور شش تیم در لیگ برتر اسکواش بانوان خبر داد و گفت: مسابقات لیک برتر اسکواش بانوان کشور با حضور تیم های مازندران ، یزد، گلستان ، تهران ، اراک و اصفهان از آذر ماه آغاز خواهد شد.

رییس سازمان لیگ اسکواش کشور همچنین از برگزاری مسابقات لیگ دسته بانوان و آقایان کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر قرعه کشی مسابقات لیگ دسته یک اسکواش کشور با حضور شش تیم انجام شده و هشتم آذرماه سال جاری این مسابقات در یزد آغاز می شود/س.

برچسب ها: برگزاری ، جام ، اسکواش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.