نمایش "کله پوک ها " با حال و هوای روسی خود ، با دغدغه های ما به روز رسانی شده و با رساندن پیام خود میزبان لبخند وشادی مخاطبان است.

امیر غفارمنش بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش "کله پوک ها" برخاسته از متن قوی و اخلاق گرایی کارگردان و اعضای گروه این نمایش است در این متن که نوشته نیل سایمون است، نظرات ما اعمال شد تا جایی که در به روز رسانی و قابل درک بودن نمایش موثر بود.

وی افزود : در " کله پوک ها" من و بهراد خرازي که در هفته آخر تمرین به گروه ما ملحق شد، چهره های آشنایی هستیم که در" سیب خنده" لحظات شادی را با مردم گذراندیم. خوشبختانه این نمایش نیز از باز خورد بسیار عالی مخاطبان برخوردار شده است.

این بازیگر تئاترعنوان کرد : با توجه به برگزاری این نمایش در فرهنگسرای ارسباران ، گمان نمی کردم که با چنین استقبالی مواجه شویم. اما اگر نمایش " کله پوک ها" در سالن اصلی تئاتر شهر به اجرا می رفت ، شاهد استقبال بیشتری بودیم ولی همین استقبال هم دور از انتظار من بود.

غفارمنش افزود: به عقیده من نمایش هایی که تنها قصد پیام رسانی دارند، در جذب مخاطب موفق عمل نمی کنند زیرا مخاطب خواهان نمایشی با لحظات شاد است که در آن حین، دغدغه و پیامی نیز مطرح شود.

این بازیگر خاطرنشان کرد: طنز بایستي به عنوان دغدغه به خوبی پرداخت شود ، این نمایش با وجود طنز، حاوی عشق و پیام است به طوری که من ترجیح می دهم در کاری مشارکت داشته باشم که داروی تلخ را درشربت بریزم.

لازم به ذکر است نمایش " کله پوک ها" در شب گذشته تقدیم به شهید بزرگوار پدر ایلیا منفرد شد.

گفتنی است، این نمایش در فرهنگسرای ارسباران در ساعت 20 به کارگردانی نادر نادر پور و با بازی امیر غفارمنش، بهراد خرازي، نیما انصافیان ، لادن نازی ، ایمان اصفهانی ، سهیل عبدی ، مجید اسدی ، زهره وحیدی نژاد ، مرضیه بدرقه ، شهریار حسینی به اجرا می رود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: غفارمنش ، نمای ، کله پوک ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار