مديراجرايي نمايشگاه عطرسيب گفت:دبیران شورایاری ها با حضور در نمایشگاه می توانند از تسهیلات یک میلیون ریالی شهرداری تهران ویژه شورایاری های محلات برخوردار شوند.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : محمدی دارانی بااشاره به تسهیلات ویژه درنظر گرفته شده این دوره از نمایشگاه برای شورایاری ها افزود: تمام دبیران محلات 374 گانه شهر تهران از پنج شنبه 9 تا 13 آبان می توانند با حضور در نمایشگاه عطر سیب از تسهیلاتی که برای آنها در نظر گرفته شده استفاده کنند.  
وی خاطر نشان کرد:به هر یک از شورایاری ها بسته کامل محصولات و اقلام فرهنگی اهدا خواهد شد.این بسته شامل نرم افزار جامع الحان الذاکرین، ویژه آموزش مداحی، مجموعه تصویری عزاداری های آئینی، اعتکاف که ده مجلس عزاداری را به تصویر کشیده و کتاب «آه» بازخوانی مقتل و همچنین بسته ای شامل دستمال اشک و یک زیارت عاشورای نفیس است.  
گفتنی است :مدیریت نمایشگاه عطر سیب در این دوره به منظور برقرار نظم بیشتر و رفاه حال هیات ها و خریدارانی که برای تهیه مواد غذایی، تجهیزات آشپزخانه ای ، اقلام صوتی و تبلیغاتی و نیز محصولات فرهنگی به نمایشگاه مراجعه می کنند، زمان مراجعه هیات ها، تکایا، حسینیه ها و مساجد تهران را در دوره 10 روزه نمایشگاه مشخص و تقویمی در این باره برای مراجعات ارائه کرده بود. بر همین اساس شورایاری های محلات تهران از امروز می توانند برای حضور در نمایشگاه عطر سیب اقدام کنند. به گفته مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه عطر سیب دبیران شورایاری برای استفاده از تسهیلات 1 میلیون ریالی و بسته محصولات فرهنگی باید معرفی نامه ای از اداره کل فرهنگی شهرداری تهران به همراه داشته باشند.

برچسب ها: تسهیلات ، نمایشگاه ، عطر ، سیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار