برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید.

قفل های جالب صفحه - آندروید



اگر از قفل های تکراری موبایل اندرویدی خود خسته شده اید و دوست دارید قفل های زیباتر و جذاب تری را برروی هوم اسکرین خود به نمایش در آورید نرم افزار GO Locker قدرتمندترین ابزار جهت تغییر قفل صفحه نمایش گوشی های اندروید می باشد. این نرم افزار مانند یک پوسته یا همان تم عمل میکند و قفل هایی را که میخواهید میتوانید از داخل این نرم افزار برروی گوشی خود استفاده کنید.برنامه تعدادی قفل بصورت پیش فرض در خود جا داده است و برای دسترسی بیشتر قفل ها باید به اینترنت متصل شوید.

دانلود

پخش کننده ویدئو - آی او اس



نرم افزار پلیر iMPlayerHD که یک برنامه پخش صوت و تصویر چند منظوره می باشد که قابلیت پخش فرمت های ویدئویی و صوتی مختلفی را داراست که از جمله میتوان به فرمت هایی همچون MP4، MP3، AVI، MKV، WMV، ASF، MOV، M4V، MPEG، 3GP، RM / RMVB اشاره کرد.قابلیت پخش زیر نویس فارسی و تنظیم رزولوشن بروی صفحه گوشی ایفون شما همچنین خروجی تلویزیون AirPlay و تنظیمات رنگ از دیگر ویژگی های iMPlayerHD 1.2.2 می باشد که برروی گوشی های آیفون و آیپاد ها به سادگی قابل نصب است.

دانلود

تمام ابزارها در جیب شما - سیمبین



نرم افزار سیلور ابزار کاربردی Silver Pack Tools برای Symbian^3 Anna Belle  مجموعه ای بی نظیر از ابزارهای کاربردی برای گوشی های سیمبیان در یک پک سیلور با حجمی کم برای شما تدارک دیده ایم که شما با استفاده از این پک میتوانید تمامی نیاز خود را در برطرف کرده و تمامی برنامه های کاربردی را در یک جا برای خود جمع کنید.

دانلود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۲۰:۰۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۲
واقعا سایت خیلی خوبی
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۲۰:۳۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۲
لطفا نسخه کامپیوتر نرم افزار را هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
کوشا
۱۸:۲۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
ممنون از برنامه های خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۳۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
نرم افزارهایی هم برای کاربران ویندز قرار دهید.
United States of America
Ghasem
۱۰:۴۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
با سلام و تشکر از زحمات شما بزرگان.
امکان دسترسی به نرم افزار های که قبلا تو سایت بوده رو میشه داشت؟
اگه میشه چطور و از کجا؟
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۲۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
خیلی ممنون نرم افزاراتون عالی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۲
عاليه ممنون
آخرین اخبار