سرپرست باشگاه استقلال گفت: به هر حال تمام اسطورها روزي مي روند؛ هم اکنون مدیریت و هیئت مدیره محترم باشگاه به دنبال این هستند تا با انجام یک بازی خداحافظی بزرگ مراسمی را در شأن این اسطوره برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  میرشاد ماجدی صبح امروز در يکي از برنامه هاي تلويزيوني اظهاراتي را بيان داشت که مي توانيد در زير اين گفتگو را بخوانيد..

سرپرست باشگاه استقلال د ر ابتدا گفت: خوشحالم که پس از 25 سال حضور در عرصه فوتبال توانستم برای اولین بار در این برنامه حضور داشته يابم.

پیرو این صحبت از جانب سرپرست استقلال، مجری اين برنامه به تمجید از وی پرداخت و گفت: میرشاد از بچه های خوب فوتبال کشورمان بوده و این باعث تاسف است که ما نتوانستیم در این سالها در خدمت او باشیم. به نظر بنده او یکی از موفق ترین های فوتبال ما بوده و هست.

**همه ستارگان روزي خداحافظي مي کنند


ماجدی در خصوص خداحافظی فرها د مجیدی از عرصه بازیگری گفت: به هرحال این اتفاق برای تمام ستارگان دنیا رخ می دهد و فرهاد نیز از این قاعده مستثنی نیست . در برخی جاها گفته شده که امیر قلعه نویی 2 روز قبل از بازی از خداحافظی مجیدی آگاه بوده ولی باز هم این 2 روز مهلت خوب و مکفی برای عوض کردن تصمیم وی نبوده است.

وی در ادامه افزود: خود من نیز به شخصه تنها یک ساعت قبل از شروع بازی از تصمیم وی برای خداحافظی آگاه شدم و همانطور که گفتم نه تنها من بلکه مدیر عامل تیم فتح اله زاده هم از تصمیم ایشان اطلاع نداشتند. مسلما اگر مجیدی کمی زودتر به ما اطلاع می داد که می خواهد خداحافظی کند تلاشمان را می کردیم تا این اتفاق در یکي از بازی های مهم  و پر تماشاگر رخ دهد و مراسم خداحافظی این ستاره در شان  نام وی برگزار شود.
متأسفانه ما تنها یک ساعت قبل از شروع بازی متوجه تصمیم وی برای خداحافظی شدیم و در این زمان نمی شد کاری را صورت داد.

**فرهاد از بدو ورودش به فوتبال بي حاشيه بوده است

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به اظهار نظر مجری برنامه در این خصوص که مجیدی هنوز هم می توانست در زمین بازی حضور داشته باشد گفت: از لحاظ فنی این بحث شما و تماشاگران بحث منطقی است ولی ما نیز باید به تصمیم فرهاد احترام بگذاریم. او از ابتدای دوران بازیگری اش بازیکنی بی حاشیه بوده و با همین استراتژی راهش را ادامه داده و سپس خداحافظی کرد.

ماجدی در ادامه گفت: هم اکنون مدیریت و هیئت مدیره محترم باشگاه به دنبال این هستند تا با انجام یک بازی خداحافظی بزرگ مراسمی را در شأن این اسطوره برگزار کنند.

**استقلال باید با حداقل ها بسازد

سرپریت تیم فوتبال استقلال گفت: اطلاعی از جلسه اضطراری برای بازگرداندن مجیدی به استقلال ندارم اما من هم صحبتهای فتح اله زاده و نجف نژاد را در رسانه ها خوانده ام.

ماجدی اظهار داشت: مدیریت کلان باشگاه استقلال این اختیار و قدرت را دارد که فرهاد مجیدی را بازگرداند اما نظر من این است که به تصمیمی که فرهاد گرفته است احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: تنها چیزی که مرا ناراحت می کند این است که چرا مجیدی زودتر نگفت که در بازی مقابل مس می خواهد خداحافظی کند تا ما هم برایش مراسم ویژه ای بگیریم و مسابقه ای باشد که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمده اند البته فرهاد در دوران بازیگری اش هم بی حاشیه بود و شاید با این شکل خداحافظی می خواست بی سر و صدا باقی بماند.

ماجدی در پاسخ به این سؤال که چرا باشگاه، اصرار دارد مجیدی بازگردد در حالی که در دوران بازیگری اش هم زیاد بازی داده نمی شد، گفت: من این را قبول ندارم و فکر کنم بیانش هم درست نیست مجیدی در سه چهار بازی آخر بازیکن ثابت ما بود البته اینکه چه بازیکنی در ترکیب باشد نظر سرمربی است و کادر فنی در این مورد تصمیم می گیرند.

سرپرست تیم استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بعد از خداحافظی مجیدی و با وجود مصدومان و محرومان زیادی کهدارد باید با حداقل ها بسازد و این چیزها جزو جدایی ناپذیر ورزش است. 

مجري اين برنامه گفت: خداحافظی یک بازیکن امری شخصی است. معمولاً خود وی باید به دنبال تدارک بازی خداحافظی خود باشد همانطورکه میشائیل بالاک و بلاتر این کار را نیز انجام دادند ولی ما باشگاه ها را در این امور دخیل کردیم.

ماجدی افزود: در این که خداحافظی یک امر شخصی است حرفی وجود ندارد و بازیکن این اختیار را دارد که در زمانیکه در فرم ایده ال قرار دارد خداحافظی کند.

مجیدی یک ساعت پیش از آغاز بازی گفت می خواهم در اوج خداحافظی کنم او یک برنامه بلندمدت برای دوران مربی گری اش دارد و خداحافظی کرد تا هرچه زودتر دوره های لازم را پشت سر بگذارد. حال این چراهایی که در ذهن ما ساخته میشود صرفا ساخته ذهن خود ماست ولی این را نباید منکر شد که تصمیم اصلی برای خداحافظی به عهده خود فرهاد مجیدی است.

ماجدی در خصوص روند فعلی تیم استقلال افزود: ما از روزی که استارت کار را زدیم به خاطر حضور هفت،‌ هشت بازیکن در اردو های ملی نتوانستیم بدنسازی خوبی را انجام دهیم. پیرو این مسئله زمانیکه ما وارد کوران مسابقات شدیم مصدومیت ها و محرومیت های بازیکنان ما آغاز شد و هم اکنون با آنها دست و پنجه نرم می کنیم.

اگر دیده باشید در بازی قبل ما تنها 4 بازیکن روی نیمکت داشتیم به عقیده بنده بازیکنان پس از گذراندن بازی های فشرده و عبور از لیگ قهرمانان آسیا دچار فوتبال زدگی شدند.

وی در ادامه گفت:‌ ما هر ساله تلاش میکنیم سهمیه زیادی برای حضور در جام باشگاه های آسیا را از آن خود کنیم ولی زمانی که یک تیم نه تنها نماینده ایران بلکه نماینده غرب آسیا می شود حمایت های لازم از آن صورت نمی گیرد و حتی زمان می دهند تا زمانی برای آمادگی تیم برای برگزاری بازیها مهیا باشد. این روزها تفکرات احساسی است که یک باشگاه را دچار آسیب می کند و هواداران آن را ناراحت می سازد.

پايان متن/مح



برچسب ها: مااجدی ، اولین ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار