امام جمعه مشهد اظهار نظرها در خصوص حذف شعار مرگ بر آمریکا واکنش نشان داده و تاکید کرد: تا زمانی که آمریکا خوی استکباری داشته باشد شعار «مرگ بر آمریکا» ادامه خواهد یافت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد مقدس که با حضور زائران و مجاوران بارگاه امام علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز عده ای در کشور راه افتاده و تلاش می کنند شعار «مرگ بر آمریکا» را حذف و یا کمرنگ نمایند.

عضو مجلس خبرگاران رهبری با تاکید بر اینکه اصل استکبار ستیزی از اصول اساسی انقلاب اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی سیره تمامی انبیاء و اولیاء الهی بوده است و این اصل برای انقلاب اسلامی نیز تغییر ناپذیر است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: تا زمانی که آمریکا تروریست پرور و خوی استکباری داشته باشد چگونه می توان شعار مرگ بر آمریکا را حذف کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه تمام پیشرفت‌های نظام اسلامی، به برکت شعار مرگ بر آمریکا بوده است، اظهار کرد: 13 آبا امسال بایستی قوی تر و پر شور تر از سال‌های گذشته برگزار شود

امام جمعه مشهد تاکید کرد: راهپیمایی 13 آبان امسال مصادف با دو جسارت دولت آمریکا به مردم ایران شده است. جسارت اول آنان این بود که دوباره رئیس جمهور آمریکا مردم ایران را تهدید به حمله نظامی کرد و جسارت دوم را وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه با فریب کار نامیدن مردم ایران رقم زد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: با توجه با این جسارت‌های دولتمردان آمریکایی راهپیمایی 13 آبان امسال باید به مراتب باشکوه تر از سال‌های قبل برگزار شود.

عضو مجلس خبرگاران رهبری در ادامه سخنان خود به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) می فرمایند« شعار مرگ بر آمریکا، برای آمریکا مرگ و نابودی خواهد آورد» و در جایی دیگر ایشان می فرمایند« هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید».

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان گفت: دشمنی آمریکا با اسلام و انقلاب اسلامی تا زمانی که خوی استکباری خود را حفظ کند ادامه خواهد یافت و از این دشمنی کاسته نمی شود/س.

برچسب ها: امام ، جمعه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.