مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ازبرگزاری تجمع بزرگ ضد استکباری در روز 13 آبان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، مهدی صدفی با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در مرکز استان ، امسال ساعت 9 صبح از چهارراه توحید آغاز می شود ، افزود : مسیر راهپیمایی به سمت چهار راه قدس ، خیابان فلسطین ، میدان بسیج و در نهایت تجمع در میدان عاشورا است.

وی با اشاره به برنامه های 13 آبان در بخش های علمی ، فرهنگی ، ورزشی ، نمایشگاهی و رسانه ای در کرمان افزود: برپایی نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی ، چاپ و توزیع ویژه نامه، بروشور و کتابچه ، برگزاری مسابقات مختلف در قالب مسابقات قرآنی، اخلاقی، مقاله نویسی ، انشاء ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز ، برپایی شب شعر در کانون هنر ، نشست های فرهنگی ، گفتمان بصیرت افزایی ، صبحگاه مشترک اعضای تشکل های دانش آموزی ، ویژه برنامه های خاص برای کودکان و نوجوانان و گلباران قبور شهدا بویژه شهدای دانشجو و دانش آموز را از برنامه های یوم الله 13 آبان در کرمان است.

صدفی با اشاره به اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است ، تصریح کرد : ملت ایران با حضور در راهپیمایی ، پیام نظام جمهوری اسلامی را به دنیا اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، تنها شعار ملت ایران نیست ، افزود : امروزه این شعارها فریاد همه ی ملت های آزادی خواه بیدار جهان است که روز به روز گسترش پیدا می کنند.

صدفی خاطر نشان کرد: تا زمانی که این فریاد ها وجود داشته باشد و همه با هم متحد باشند ، دنیای استکبار بویژه آمریکا و اسرائیل نمی توانند برملتها مسلط شوند.

وی تکریم از شهدا به خصوص شهدای دانش آموز ، انتقال پیام ملت ایران به جهان به خصوص دنیای استکبار و به نمایش گذاشتن سرمایه گرانقدر نظام و وحدتی که در میان همه ملت ایران وجود دارد را از پیام های روز 13 آبان دانست./ز

برچسب ها: تجمع ، مبارزه ، پیام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.