بجنورد/

579 خیر برای ساخت فضای آموزشی در خراسان شمالی جذب شدند

مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه‌ساز خراسان شمالی شمار خیرانی که طی هشت سال فعالیت انجمن، برای ساخت فضای آموزشی در این استان ورود کرده‌اند را 579 خیر عنوان کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی جوان امروز در بجنورد اظهار کرد: این تعداد خیر همه ساله در حال افزایش بوده و تعهدات خوبی را برای ساخت مدرسه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در جشنواره نخست خیرین مدرسه‌ساز خراسان شمالی 35 خیر برای این امر مقدس ورود کرده‌اند، گفت: تعداد خیران جشنواره امسال به 91 نفر رسید که در مجموع طی هشت سال گذشته 579 نفر در این عرصه مشارکت داشته‌اند.

جوان به جمع تعهدات خیرین مدرسه‌ساز برای این مهم اشاره کرد و افزود: تاکنون افزون بر 434 میلیارد ریال نیکوکاران برای ساخت مدرسه در استان تعهد داشته‌اند.

وی بیشترین تعهد نیکوکاران مدرسه‌ساز در استان را برای ساخت مدرسه مربوط به جشنواره پانزدهم عنوان کرد و گفت: 83 میلیارد و 980 میلیون ریال تعهدات نیکوکاران بوده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه‌ساز خراسان شمالی همچنین تعهدات نیکوکاران مدرسه ساز استان در هشتمین جشنواره را در سال 85 افزون بر سه هزار و 184 میلیارد ریال اعلام کرد.

به گفته وی، تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در جشنواره نهم این میزان به بیش از پنج برابر سال گذشته خود افزایش یافت.

جوان خاطرنشان کرد: همه ساله استقبال خوب خیرین مدرسه‌ساز را برای توسعه و ساخت فضاهای آموزشی در استان را شاهد هستیم.

خراسان شمالی 168 هزار دانش آموز داشته که در 2 هزار آموزشگاه این استان تحصیل می‌کنند./ج1

برچسب ها: خیریه ، جشنواره ، خیر ، آموزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.