عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به سیاست‌های آمریکا علیه ایران گفت: رویکرد خصمانه آمریکا علیه ملت ایران موجب تداوم "شعار مرگ بر امریکا"است.

کمال علیپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: رویکرد خصمانه آمریکا علیه ملت ایران موجب شده است که شعار مرگ بر آمریکا در بین ملت ایران وجود داشته باشد.

وی افزود: ترور داخلی، واقعه طبس، ترور مردم و مسئولان، درگیری‌های قومی، جنگ هشت ساله و تحریم‌های مختلف بخش‌هایی از اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ساخت فیلم‌های هالیوودی علیه اسلام و ایران را از دلایلی دانست که بر ادامه بیان شعار نمادین مرگ بر آمریکا تاکید دارد، خاطر نشان کرد: اختصاص بودجه برای براندازی نظام اسلامی و تاکید آمریکا بر افزایش تحریم‌ها علیه ایران از دلایل خصومت آمریکا علیه ملت ایران است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه هیچ تغییری در مسیر سیاست‌گذاری آمریکا در برابر ایران اسلامی به وجود نیامده است، تصریح کرد: در آستانه ماه محرم و تاکید آموزه‌های قیام امام حسین (ع) ما زیر بار ظلم و ستم استکبار نمی‌رویم.

علیپور با بیان اینکه رزمندگان ما در جنگ تحمیلی با صدام، شعار مرگ بر آمریکا را بیان می‌کردند، گفت: رزمندگان ما با شعار مرگ بر آمریکا بر دشمنی و کینه‌توزی آمریکا تاکید می‌کردندز/.


برچسب ها: رویکرد ، خصمانه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.