با تلاش ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان طي ماه گذشته تعداد 319 دستگاه خودرو مسروقه كشف و تحويل مالباختگان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي كلان شهر اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي اين شهرستان در مهرماه امسال موفق شدند 319 دستگاه خودرو مسروقه را كشف و به مالباختگان تحويل نمايند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه طرح كاشف به عنوان يكي از طرح هاي اين فرماندهي همه روزه درسطح شهرستان انجام مي شود تصريح كرد: با توجه به اجراي مطلوب اين طرح ها كه باعث افزايش ضريب امنيت جامعه شده است مردم شهر در تماس هاي مكرر با مركز فوريت هاي پليس 110 استمرار اين طرح ها را خواستار شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اشاره به رشد 60 درصدي كشفيات خودرو در اين بازده زماني گفت: سهل انگاري مالباختگان، وجود لوازم، وجوه نقد و وسايل تحريك كننده در خودروها، استفاده نکردن شهروندان از پاركينگ و محل هاي پارك امن خودرو و پايين بودن ضريب ايمني خودرو ها را از دلايل سرقت خودرو مي توان نام برد.

سرهنگ " ياردوستي " با بيان اينكه شهروندان هشدارهاي پليس را جدي بگيرند تا اموال آنان از هرگونه دستبرد و سرقت در امان باشد به مجرمان و خلافكاران هشدار داد : پليس در هر زمان و هر مكاني آماده برخورد با جرايم است و هيچ مجرمي از تيررس پليس در امان نخواهد بود./ز

برچسب ها: اصفهان ، کشف ، خودرو ، مسروقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.