دومین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش جاده با حضور 11 تیم در قالب ورزشکاران برتر از فردا آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی امروز گفت : مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی پیشکسوتان کشور با حضور 94 شرکت کننده از سراسر کشور در 2 رشته تایم تریل انفرادی و استقامت 9 و 10 آبان در مشهد برگزار شد .
ابوالقاسم باروح افزود : در پایان این رقابت ها در مجموع 2دو بخش تایم تریل و استقامت ، تیم یزد با کسب 3 نشان طلا و یک برنز به مقام قهرمانی رسید ، تیم فارس با 2 نشان طلا ، 2 نقره و 2 برنز دوم شد و تیم گیلان نیز با 2 نشان طلا، یک نقره و 3 برنز به مقام سوم دست یافت.

او از کسب مقام چهارم تیم پیشکسوتان خراسان رضوی در این رقابت ها خبر داد و افزود : تیم الف خراسان رضوی با کسب 2 نشان طلا، یک نقره و 2 برنز به مقام چهارمی دست یافت .
* در رشته تایم تریل انفرادی : مهدی برجی از خراسان جنوبی - محمد باوی از خوزستان - فریدون دباغ از گیلان - بی‍ژن امیرآخوری از گیلان - احمد برزگر از فارس - فیروز قاسمی از زنجان - مالک مهجور از خراسان رضوی الف - سید محمد مذهبی از یزد نفر اول رده های سنی این بخش شدند.

*در رشته استقامت انفرادی:

وحید دهقان زاده از یزد - مهدی باقری از البرز - ابراهیم وطن پور از البرز - عزیزالله مقدوری از گلستان
- صمد برهانی از خوزستان - ایرج برویس از فارس - مالک مهجور از خراسان رضوی الف - سید محمد مذهبی از یزد نفر اول رده های سنی این بخش شدند .
مرحله سوم مسابقات دوچرخه سواری لیگ کوهستان فردا در خرم آباد پیگیری می شود .
عزیزپور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت : با توجه به برگزاری مطلوب مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری جاده در شهرستان الیگودرز با پیگیری های صورت گرفته و موافقت فدراسیون دوچرخه سواری میزبانی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان هم به خرم آباد واگذار شد .

عبدالله عزیزپور افزود : مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان با حضور 17 تیم فردا در تپه شهدای گمنام خرم آباد و پس فردا در پارک جنگلی مخملکوه خرم آباد برگزار می شود .

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان با اشاه به اینکه مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان در دو رشته کراس کانتری و دانهیل در رده های جوانان و بزرگسالان برگزار می شود اضافه کرد : روز سه شنبه 14 آبان هم قرار است مسابقات دوچرخه سواری کوهستان جایزه بزرگ استان به میزبانی خرم آباد برگزار شود .

مرحله اول لیگ دوچرخه سواری جاده 20 و 21 مهر در الیگودرز استان لرستان برگزار شد که در آن مرحله تیم پیشگامان کویر یزد رتبه نخست را کسب کرد .

مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری جاده فردا و پس فردا در تویسرکان استان همدان برگزار می شود .

در این مرحله بیش از 80 دوچرخه سوار در 12 تیم به مدت سه روز رقابت می کنند .

دومین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش جاده با حضور 11 تیم در قالب ورزشکاران برتر از فردا آغاز خواهد شد.

دومین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در بخش جاده از فردا تاریخ یازدهم لغایت سیزدهم آبان ماه در 2 بخش با حضور 11 تیم به میزبانی شهرستان تویسرکان واقع در استان همدان برگزار خواهد شد.

گفتنی است : دوچرخه سواران در اولین روز از این رقابت ها در رشته استقامت و در دومین روز در بخش تایم تریل به رقابت خواهند پرداخت.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: دوچرخه ، جاده ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار