رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه شهری این است که مردم به دلایل متعدد با حقوق شهروندی خود آشنا نیستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، طهمورث مختاری امروز در چالوس یکی از مشکلات مدیریت شهری را اجرا کردن پروژه‌های متعدد به صورت همزمان دانست و بیان داشت: در برخی موارد این امر با مشکل بودجه برخورد می‌کند پس لازم است برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تصمیم‌گیری شده، پروژه‌ها الویت‌بندی شوند و بعد به اجرا درآیند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در حوزه شهری این است که مردم به دلایل متعدد با حقوق شهروندی خود آشنا نیستند و رسانه‌ها می‌توانند در آشنایی حقوق شهروندی موثر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس تصریح کرد: آشنایی مردم با حقوق شهروندی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود باشد.

وی گفت: نشست با اقشار مختلف یکی از برنامه‌های‌مان در جهت تعامل و همکاری شورا در سطح شهر است که در دستور کار شورا قرار دارد.

وی اذعان داشت: نهضت آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها یکی از برنامه‌های اساسی شورا و شهرداری است که در دستور کار قرار دارد و در زمینه پیاده‌روسازی نیز پیمانکار آن انتخاب شده و به‌زودی به اجرا درمی‌آید.

مختاری در مورد نصب المان شهری در چالوس گفت: نصب المان شهری یکی از درخواست‌های شورا بوده و براساس معیارهایی که نیاز است برای نصب در میدان معلم فراخوان آن داده شده و منتظر هستیم تا علاقه‌مندان و هنرمندان طرح‌های خود را به شورا اعلام کنند./ج1

برچسب ها: شهروند ، رسانه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.