با پایان یافتن دومین همایش بین المللی انجمن متالورژی و ریخته گری در دانشگاه سمنان، دانشگاه تربیت مدرس به عنوان میزبان سوم این همایش انتخاب شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛

در آیین اختتامیه دومین همایش بین المللی متالورژی و ریخته گری مقرر شد دانشکده فنی دانشگاه تربیت مدرس میزبان سومین دور برگزاری این همایش بین المللی باشد.

همچنین ˈفرشید مالکˈ نیز به عنوان دبیر اجرایی سومین همایش بین المللی انجمن ریخته گری و متالورژی انتخاب شد.

دور اول این همایش در دانشگاه تهران و دور دوم نیز هشتم و نهم آبان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

دبیر علمی دومین همایش بین المللی انجمن متالورژی و ریخته گری ایران، ایجاد محیطی مناسب برای تبادل افکار و اطلاعات و نتایج مطالعات پژوهشی بین دانشگاهان و صنایع را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

ˈهنربخشˈ افزود: خوشبختانه این همایش به اهداف خود دست یافت و مقالاتی که برای ارائه انتخاب شده بودند در موعد مقرر به صورت پوستر و سخنرانی ارائه شد.

وی استقبال دانشگاهیان و صنایع را از این همایش بسیار گسترده و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: داوران این همایش هم نقش خود را در ریاست جلسات ارائه مقاله به نحو مطلوبی ایفا کردند .

ˈنیلیˈ رئیس انجمن متالورژی ایران هم روند برگزاری این همایش در دانشگاه سمنان را رضایت بخش اعلام کرد.

در پایان این همایش بین المللی، ضمن تقدیر از شش پوستر برتر، ˈموذن زادهˈ و ˈگرامیˈ به عنوان مهندسان برجسته و ˈشهرام خیراندیشˈ و ˈمرتضی زند رحیمیˈ به عنوان استادان برتر در حوزه مواد و متالورژی کشور معرفی و با اهدای لوح از آنان تقدیر شد.

در مجموع 604 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری ها 424 عنوان مقاله پذیرش و از این تعداد 164 مقاله در مدت دو روز برگزاری همایش به صورت سخنرانی و 260 عنوان هم به صورت پوستر ارائه شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.