معاون وزير صنعت معدن وتجارت گفت: براساس برنامه هاي اين وزارتخانه سهم صادرات در بخش صنعت بايد به 45 از كل صادرات غير نفتي برسد

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،ولي ا... افخمي با بيان مطلب فوق افزود: بعداز بخش صنعت، بخش صادرات محصولات با فن‌آوري بالا مورد توجه است و بايد به سهم 30درصدي در كل صادرات غير نفتي برسد.

رئيس سازمان توسعه  تجارت ايران با اشاره به شرايط جديد و ايجاد موج اميدواري در حوزه توليد و تجارت اضافه كرد: سهم صادرات صنعتي ايران نسبت به كل صادرات صنعتي در دنيا بسيار ناچيز است و در تلاش هستيم تا اين سهم را به 3/0 درصد برسانيم.

افخمي با تاكيد بر لزوم يهبود روابط بين المللي گفت: ايجاد فضاي تعامل در سطح بين المللي و توسعه روابط تجاري مي‌تواند مسير را براي صادركنندگان و فعالين اقتصادي هموار كند.

رييس سازمان توسعه تجارت افزود: تجارت خوب مي تواند از توليد پشتيباني كند.

معاون وزير صنعت ، معدن تجارت با اشاره به رونق تجارت بعنوان اولويت سازمان توسعه تجارت ايران خاطرنشان كرد: بايد با برنامه‌اي مدرن و علمي و تلاش همه دست اندركاران بتوانيم به سرعت به اين هدف برسيم.

افخمي اظهار اميدواري كرد با ايجاد روابط منطقي در سطح وسيع با دنيا، بتوانيم روابط تجاري را توسعه دهيم و از اين مسير توانمندي كشور ار ارتقاء بخشيم.

وي تسهيل فوري در روند امور مراجعين و فعالين بخش خصوصي و تعامل سازنده با اين بخش را خواستار شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سهم ، صادرات ، غیر نفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار