در بيانيه سه اتحاديه بزرگ دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي خطاب به شورايعالي انقلاب فرهنگي آمده‌ است: از اعضای شورای انقلاب فرهنگی خواستاریم با تائید تصمیم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، اعتدال و امید را به دانشگاه آزاد اسلامی بازگردانيد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نامه سه اتحاديه بزرگ دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي خطاب به اعضاي شورايعالي انقلاب فرهنگي به شرح زير منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

سلام علیکم

خوشبختانه انتخاب قانونمند و شفاف هیئات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص انتصاب فردی متدین و مدیر و مدبر و توانمند با سابقه مدیریتی در سطوح مختلف ملی از خانواده بزرگ  دانشگاه آزاد اسلامی موجی از شعف، خوشحالی و امید به آینده را در بین دانشجویان، فرهیختگان، تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاهیان و اساتید و کارکنان ایجاد کرده است. انتصاب دکتر میرزاده نشان دهنده توجه عمیق هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به آینده بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است.

اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، همانطور که مسحتضر هستید دکتر میرزاده با سابقه بیش از 30 سال مدیریت در عالی‌ترین سطوح کشور بدون شک می تواند با برنامه ریزی و استفاده از مدیران توانمند در قسمت های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی باعث توسعه علمی کشور بیش از پیش گردد. فراموش نکنیم با وجود این همه فعالیت اجرایی، ایشان یکی از نخبگان علمی کشور به حساب می‌آیند که سال‌ها با حضور در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به طور کاملا شفاف با محیط دانشگاه آزاد اسلامی و واحدهای دانشگاهی و فرصت‌ها و تهدیدهای احتمالی آن آشناست.

انتصاب مدیران توانمند یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات ایشان در این مدت کوتاه بوده است. که نشان از قدرت بالای مدیریتی ایشان دارد. انتصاب افرادی با تجربه با مشی اعتدال و به دور از حاشیه‌سازی و غوغا سالاری نشان از رویکرد اعتدال ایشان دارد. همانطور که مستحضرید جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دهه اخیر با فراز و نشیب‌های بسیار همراه بوده است که متاسفانه باعث شده این جنبش دانشجویی هزینه‌های سنگینی را متحمل شود.

در چند روز گذشته شاهد آن بودیم که مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به انتصاب فردی توانمند و اعتدال‌گرا در دبیرخانه تشکل‌های اسلامی سیاسی نمود، که باعث شد بارقه‌های امید در جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شود. حضور دکتر قدمیاری در دبیرخانه تشکل‌های اسلامی به عنوانی یکی از مدیران جوان که در عین جوانی چه از لحاظ سوابق علمی و چه از لحاظ سوابق سیاسی یکی از الگوهای جوانان کشور محسوب می‌شود خود نمونه استفاده از مدیرانی است که بدور از غوغا سالاری و حاشیه سازی در راه توسعه و پیشرفت جنبش دانشجویی وارد عرصه شده‌ است.

در پایان 3  اتحادیه بزرگ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از 120 تشکل دانشجویی در اقصی نقاط کشور ضمن تقدیر و تشکر از تصمیم بجا و مقتدرانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و در رأس آن حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خصوص انتخاب دکتر میرزاده که فردی آگاه مدیر، مدبر، توانمند شجاع و علمی هستند، از اعضای محترم شورای انقلاب فرهنگی خواستاریم که با تائید تصمیم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی،  اعتدال و امید را به دانشگاه آزاد اسلامی بازگردانید.

-  اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی،

- سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا)

- مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار