مدیرکل اداره هواشناسی استان کردستان گفت: شهرستان کامیاران با 45 میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارش در استان کردستان بوده است.

 

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران،  حیدری گفت: قروه با 25 میلیمتر، بیجار با 23 میلیمتر، سنندج با 18 میلیمتر، سروآباد با 10 میلیمتر و زرینه با هشت میلیمتر به ترتیب بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

کامیاران شاهد بیشترین میزان بارش ها در استان کردستان بود
سنندج – مدیرکل اداره هواشناسی استان کردستان گفت: شهرستان کامیاران با 45 میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارش در استان کردستان بوده است.

طالب حیدری   افزود: قروه با 25 میلیمتر، بیجار با 23 میلیمتر، سنندج با 18 میلیمتر، سروآباد با 10 میلیمتر و زرینه با هشت میلیمتر به ترتیب بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

وی با اشاره به اینکه سقز با یک میلیمتر شاهد کمترین میزان بارش بوده است، اظهار کرد: در بانه نیز بارش نداشتیم.وی گفت: از دوشنبه تا چهرشنبه هفته جاری هوا صاف می شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه هوای استان ابری خواهد بود.

حیدری افزود: هفته آینده نیز موجی ناپایدار وارد استان کردستان می شود که هنوز میزان بارش باران حاصل از این موج به صورت دقیق بررسی نشده است.

حیدری افزود: هفته آینده نیز موجی ناپایدار وارد استان کردستان می شود که هنوز میزان بارش باران حاصل از این موج به صورت دقیق بررسی نشده است./س

برچسب ها: هشت ، کامیاران ، میلیمتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.