مديرعامل بانک پاسارگاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت بايد پيگير کاهش "قيمت" تمام شده "کالا و خدمات" باشد

کاهش قيمت تمام شده کالا و خدمات بهترين راه براي بهبود عملکرد اقتصادي است.

مجيد قاسمي مديرعامل بانک پاسارگاد در حاشيه مراسم تجليل از برگزيدگان کنکور سال 92 توسط بانک پاسارگاد در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درباره تأثير افزايش و يا ثابت نگه داشتن نرخ سود تسهيلات بانکي گفت: در حال حاضر کشور از نظر اقتصادي در شرايط خاصي قرار گرفته که براين اساس نمي توان با روش هاي متعارف در حوزه اقتصادي فعاليت کرد.

مديرعامل بانک پاسارگاد تصريح کرد: در شرايط کنوني مقابله با رکود و تورم از طريق کاهش قيمت تمام شده کالاها و خدمات مصرفي و کنترل عوامل مربوط به افزايش قيمت تمام شده کالا و خدمات است.

مجيد قاسمي افزود: بحث کنترل و کاهش قيمت تمام شده کالاها و خدمات مصرفي در وضعيت کنوني نقش موثرتري نسبت به کاهش و يا افزايش و يا حتي ثبات نرخ سود تسهيلات بانکي دارد.

گفتني است، بانک پاسارگاد شب گذشته مراسم تجليل از برگزيدگان کنکور سال 92 را با حضور مديرعامل و اعضاي هيئت مديره برگزار کرد. 

در اين مراسم به نفرات اول تا سوم گروه هاي آزمايشي کنکور 92 که بورسيه بانک پاسارگاد شدند و هرکدام ماهانه مبلغ 5 ميليون ريال به حساب آنها واريز مي شود که اين رقم با توجه به نرخ تورم افزايش خواهد يافت.

اين گزارش حاکي است همچنين به نفرات اول 5 گروه آزمايشي کنکور 92 بيست هزار سهم، نفرات دوم 15 هزارسهعم، و نفرات سوم 10 هزار سهم از سهام بانک پاسارگاد اعطا گرديد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حميد
۱۵:۵۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
كاري كه از 30 سال پيش انجام ميشده حالا ميخواهين انجام بدين تازه اگه انجام بشه
آخرین اخبار