وزیر اطلاعات با تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم گفت: حسینی باید زندگی کنیم و خداوند را شکرگذاریم که ما پیرو خط امام حسین (ع) هستیم و از اینرو مطالعه کربلا یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، حجت الاسلام علوی امروزدر مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات مازندران افزود: کار سید الشهدا(ع) به تعبیر خودش، برای ما یک سرمشق است و از این جهت مطالعه کربلا برای ما یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: در محرم به ما فرصتی داده می شود تا نگاهی تازه به ماجرای کربلا داشته باشیم زیرا سید الشهدا یک هدف، مسیر و نقشه راه داشت.

وزیر اطلاعات گفت: قیام امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر بوده است و فضای حاکم در آن جامعه به حق عمل نمی کرده است و حسین (ع) به آماده بودن یا نبودن شرایط اهمیت نمی داد و هدف برایش مهم بود.

حجت الاسلام علوی افزود: رهبری انقلاب اسلامی نیز با توجه به این مطلب انقلاب را شکل داد و نقشه راه نیز مطابق با شرع بوده است و همه هدف در چارچوب اسلام باید قرار گیرد.

وی تصریح کرد: چیزی که همیشه رهبری به آن تاکید داشتند این بود که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، هر بندی بر اساس شرع و قانون است و حدود شرعی باید رعایت شود.

در این مراسم از زحمات حق پرست مدیرکل قبلی اطلاعات مازندران قدردانی و سبحانی به عنوان مدیرکل جدید استان مازندران معرفی شد./س
برچسب ها: پیرو ، وزیر ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.