سپاه علی بن ابیطالب استان قم در بیانیه‌ای اعلام کرد: کوتاه آمدن از آرمان مبارزه با استکبار و شعار «مرگ بر آمریکا» در تعارض با خط سرخ حسینی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در بیانیه سپاه استان قم آمده است: یوم الله 13 آبان یادآور سه حادثه تاریخی تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 در اذهان ملت ایران است. واقعیت این است که در هر سه حادثه ردپای آشکار نماد استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار به روشنی دیده می‌شود، قدرتی شیطانی که روح خدا با شجاعت و روشن بینی او را «شیطان بزرگ» نامید.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی، در جبهه تقابل انقلاب اسلامی با نظام استکباری به برکت خون شهدای ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چهره اصلی شیطان بزرگ برای ملت‌های آزاده و دولت‌های مستقل جهان نیز آشکار شده است. مهم‌تر اینکه اکنون ملت‌های آزاده در جهان، الگوی یک نظام سیاسی توانمند و موفق را مشاهده می‌کنند که توانسته است عزت و سربلندی را با اقتدار و پیشرفت‌های مختلف علمی همراه کند و همین مسئله یعنی صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی که موج عظیم اسلام خواهی در غرب و بیداری اسلامی در دنیای اسلام از جمله نشانه‌های آن است، عامل نگرانی دنیای غرب شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: در حالی که رسوایی‌های بزرگ جاسوسی اخیر آمریکا از کشورهای مختلف جهان، موج دیگری از احساسات ضدآمریکایی را برانگیخته و رسانه‌ها و تحلیل‌گران جهان هم اکنون به حقانیت و عزت ملت ایران در پیشگامی مبارزه با آمریکا بیش از پیش اعتراف می‌کنند، متاسفانه امروز مطالبی در میان برخی همنوایان داخلی با استکبار درباره کوتاه آمدن از آرمان مبارزه با استکبار و شعار «مرگ بر آمریکا» شنیده می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: بدون شک این مطالب برخاسته از عافیت طلبی و دنیا دوستی آنان و در تعارض با خط سرخ حسینی است که شعار «هیهات مناالذله» را چراغ راه انقلاب اسلامی و ملت ما قرار داده است. زیرا شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون تداوم همان شعار هیهات منا‌الذله امام حسین(ع) در کربلاست و تجربه 60 سال خصومت آمریکایی‌ها با ملت ایران اثبات کرده است که راه غلبه بر مشکلات و سختی‌ها همین عزت طلبی و سر فرود نیاوردن در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار است نه عافیت‌‌خواهی و دنیاطلبی.

این اطلاعیه یادآور شده است: بدیهی است ملت بزرگ ایران در همه سنین و اقشار که همیشه با ندای دعوت ولایت برای «عمل به هنگام و به اندازه» در صحنه حاضر شده‌اند، بار دیگر با پشتوانه بصیرت و دشمن شناسی همراه با ایمان و اخلاص همیشگی خود در راهپیمایی روز 13 آبان نیز «به هنگام و به اندازه» حضوری شکوهمند خواهند داشت تا نظام اسلامی از این فرصت بزرگ حضور در شرایط بدر و خیبر برای عبور از یک پیچ تاریخی دیگر نهایت استفاده را ببرد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان با دعوت از همه اقشار مردم به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین دانش آموزان و فرهنگیان در خلق حماسه سیاسی دیگر، مانند همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه و در کنار ملت خواهد بود تا ان‌شاءالله خط اصیل و واقعی امام پررنگ‌تر و محکم‌تر ادامه یابد و همه لانه‌های جاسوسی آمریکا در جهان تسخیر و بانگ توحید و عدالت در سراسر جهان طنین افکن شود./س

برچسب ها: قم ، حذف ، شعار ، مرگ ، بر ، آمریکا ، تعارض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.