مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت یوم‌الله 13 آبان آمده است: 13 آبان در فرهنگ انقلابی ما ایرانیان یادآور سه واقعه مهم و در عین حال اثرگذار تبعید حضرت امام خمینی (ره) در 13 آبان 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 هجری شمسی است. بی‌شک همه این حوادث از سرچشمه منحوس جریانی سیراب شده است که تاب تحمل نگاه آرمان‌خواهانه و عدالت‌جویانه مستضعفین و پاکان خداجوی را ندارد. جریانی که در طول تاریخ بشریت، همواره در مقابل حق و حقیقت به انواع حیله‌ها و تزویرها و نیز خشونت‌ها و ددمنشی‌ها دست آویخته و از هیچ جنایت و خیانتی رویگردان نبوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جریان که همانا استکبار جهانی و در عصر ما به رهبری آمریکای جنایت‌کار عمل می‌کند، خاطراتی تلخ چون حمایت همه جانبه از پایه‌های حکومت طاغوتیان در ایران مثل تقویت شاه برای کشتار مردم بی‌گناه انقلابی در قبل از انقلاب و مصادره اموال ایران، هجوم نظامی در طبس و خلیج فارس، کودتای نوژه، حمایت از رژیم بعثی عراق در حمله به جمهوری اسلامی ایران، ساقط کردن هواپیمای مسافربری، حمایت از سازمان منافقین، اعمال تحریم‌های ظالمانه، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، حمایت از فتنه‌گرها، ترور دانشمندان هسته‌ای، جنایات بی‌شمار در اقصی نقاط عالم چون افغانستان، عراق، سوریه، مصر و ... صدها و هزاران مورد دیگر را در اذهان مردم ایران و جهان حک کرده است.

در این بیانیه اضافه شده است: بر این اساس است که دست‌های فولادی مخفی شده در دستکش مخملی این جرثومه فساد نشانی از دوستی و یک‌رنگی ندارند و هیچ‌گاه نوید برادری را در هیچ جای این کره خاکی جز به همپالگی خود یعنی رژیم جعلی اسرائیل نداده است، 13 آبان روز معرفی مجدد این ظالم عصر به عالمیان، روز یادآوری تفکرات و اعمال غیرانسانی این حامی به اصطلاح حقوق بشر و روز اعلام استقامت در برابر زیاده‌خواهی‌ها و جبر استکبار جهانی است.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: مدیران، اساتید و طلاب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور همپای آحاد مختلف مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت کرده و همگان را برای این حضور دعوت می‌کنند./س

برچسب ها: قم ، روز ، استقامت ، زیاده ، خواهی ، جبر ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.