از شرکت یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز عضو سازمان جوانان هلال احمر در مراسم راهپیمایی 13آبان همراه و هم صدا با دانش آموزان سراسر کشور خبر داد.

منیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شرکت سراسری تمام دانش آموزان سراسر کشور در مراسم راهپیمایی استکبار ستیزی 13 آبان ماه گفت: 500 هزار نفر از دانش آموز طرح ملی داد رس و یک میلیون عضو کانون های سازمان دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر از ساعت 8 صبح فردا از مقابل جمعیت هلال احمر استان و شهرستان خود به خیل عظیم دانش آموزان دیگر در مسیر راهپیمایی می پیوندند.

وی در خصوص اهداف دانش آموزان سازمان جوانان برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان بیان داشت: حمایت از کودکان و نوجوانان ستم دیده ناشی از سیاست های استکبار هدف اصلی شرکت دانش آموزان هلال احمری در مراسم راهپیمایی فرداست.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان  جوانان با اشاره به پوشش امدادی مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: دانش آموزان طرح ملی دادرس در کنار سایر تیم های امدادی از جمله اورژانس به دانش آموزانی که احتمال هر گونه حادثه در مسیر راهپیمایی داده می شود، خدمات امدادی ارائه می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای مانور عملیات امداد و نجات در طول مسیر راهپیمایی، ارائه آموزش های امدادی شامل پناهگیری و تخلیه اضطراری به راهپیمایان از دیگر برنامه های اعضای سازمان جوانان در روز 13 آبان ماه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین پایگاه های سازمان جوانان هلال احمر در این روز از دانش آموزان علاقمند به حضور و فعالیت  در این سازمان ثبت نام به عمل می آورد./ف
برچسب ها: جوانان ، سازمان ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار