مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: منتقدین دولت اندکی خویشتن‌داری کنند/ مذاکره‌کنندگان بدانند سیاست خارجی دولت از پشتوانه داخلی برخوردار است، سنجه‌های نگرشی به آمریکا در فرهنگ سیاسی مردم ایران تهیه شده است، لازم‌الاجرا بودن "پروتکل الحاقی" منوط به تصویب مجلس/ 1+5 بايد اعتماد مردم ايران را جلب كند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

به مذاكره خوشبین نیستم ولی باذن‌الله از این مذاكرات ضرری هم نمی‌كنیم/ هیچكس نباید مجموعه مذاكره‌كنندگان ما را سازشكار بداند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/12/1698022_685.jpg

 رهبر معظم انقلاب فرمودند: همانطور كه در مشهد هم گفتم، به مذاكره خوشبین نیستم ولی باذن الله از این مذاكرات ضرری هم نمی‌كنیم و این تجربه، ظرفیت فكری ملت ما را بالا خواهد برد.

لازم‌الاجرا بودن "پروتکل الحاقی" منوط به تصویب مجلس/ 1+5 بايد اعتماد مردم ايران را جلب كند مذاکره‌کننده ارشد تیم هسته‌ای ایران گفت: مجلس شورای اسلامی هرگونه اجرای داوطلبانه پروتکل‌ها را برای دولت ممنوع کرده است بنابراین در زمان حاضر موضوع پروتکل الحاقی مطرح نبوده و نمی‌تواند مطرح باشد چراکه هرگونه تصمیم‌گیری در این رابطه بر عهده مجلس شورای اسلامی است.

کلهر: نژاد پرستی و تکبر از ریشه‌های اصلی تمدن غرب است/ اروپایی‌ها می‌گفتند سیاه پوست‌ها انسان نیستند!
 مشاور رئیس‌جمهور در دولت‌های نهم و دهم با بیان اینکه اروپایی‌ها می‌گفتند سیاه پوست‌ها انسان نیستند، گفت: نژاد پرستی و تکبر از ریشه‌های اصلی تمدن غرب است.

چرا دولت از روزنامه بهار حمایت نکرد؟/ مردم مدعی‌العموم نیستند!

مسعود بهنود، از سردبیران بی‌بی‌سی فارسی که این روزها بسیار عصبانی است، به بهانه بازداشت مدیر مسئول روزنامه بهار مصاحبه‌ای را با بخش خبر تلویزیون دولتی بی‌بی‌سی انجام و در آن تمام قد به حمایت از مقاله موهن روزنامه بهار پرداخت.

54ميليارد و 500 ميليون دلار جمع موجودي صندوق توسعه ملی

 رئيس سازمان بازرسي كل كشور كه رياست نظارت و بازرسي صندوق توسعه ملي را بر عهده دارد با ارائه گزارشي از موجودي اين صندوق گفت: براي پيشگيري از تشويش اذهان عمومي اعلام مي‌كنم كه جمع موجودي اين صندوق 54 ميليارد و 500 ميليون دلار است.

منتقدین دولت اندکی خویشتن‌داری کنند / مذاکره‌کنندگان بدانند سیاست خارجی دولت از پشتوانه داخلی برخوردار است
 نماینده مردم قروه گفت: یکی از دلایل عمده نارضایتی از کمبود آب علاوه بر ضعف مدیریت کمبود اعتبار است و این در حالی است که آب شرب شهر قروه به خصوص شهرک قلعه با مشکل جدی روبه روست.

مشايخي به سمت بازرس كل استان قزوين منصوب شد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی حکمی "احمدرضا مشايخي" را به سمت بازرس كل استان قزوين منصوب کرد.

ابراز خرسندی جلودارزاده از ارائه مانیفست اصلاح‌طلبی/ استقبال از نظرات برتر

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی گفت: اگر یک نظری برتر از میان احزاب اصلاح‌طلب ارائه شود، خوب است و همه از آن استقبال می‌کنند.

سنجه‌های نگرشی به آمریکا در فرهنگ سیاسی مردم ایران تهیه شده است

 پرونده جامعه شناختی از انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران با موضوع سنجه‌های نگرشی به آمریکا در فرهنگ سیاسی مردم ایران تهیه شده كه در گزارش ذيل مورد ارزيابي قرار گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار