سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص وضعیت فرزاد حاتمی گفت: فرزاد حاتمی با توافق با مسئولان باشگاه قراردادش را در هیئت فوتبال خوزستان فسخ کرد.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فرزاد حاتمی به طور رسمی از تیم فوتبال فولاد خوزستان جدا شد و برای این بازیکن آرزوی موفقیت در تیم دیگر را دارم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت : قرارداد حاتمی یک نیم فصل دیگر باقی مانده بود که براساس آن یک مقداری از مبلغ قرارداد که بین طرفین توافق شده بود به فرزاد حاتمی عودت شد.

وي درباره اختلاف حاتمی با فرکی بیان داشت: این موضوع صحت ندارد. حاتمی تمایل نداشته که روی نیمکت ذخیره ها بنشیند به خاطر همین تصمیم گرفت که نیم فصل دوم در تیم دیگری بازی کند به هرحال حاتمی با خیر و خوشی و دوستانه قراردادش را فسخ کرد.

ابن قاسم درباره جذب آرش افشین و غلامرضا رضایی به جای حاتمی گفت: جذب بازیکن جدید بستگی به نظر  سرمربي دارد در حال حاضر هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

وی درباره اعتراض بهروان نسبت به انصراف تیم های هم نام گفت : ما با فولاد نوین هم نام هستیم اما اساسنامه هیئت مدیره ومدیر عامل هر دو تیم مجزا از یکدیگر هستند به هر حال اگر فولاد نوین به لیگ دسته برتر صعود کند بدون مشکلی می تواند در این لیگ حضور یابد.

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره اعتراض پرسپولیس ها نسبت به انصراف فولاد نوین بیان کرد: مسئولان فولاد نوین تصمیم گرفتند که از جام حذفی کنار بکشند همانطور که چند تیم دیگر ازجمله فجر شهید سپاسی از جام حذفی کنار کشید براین اساس ما هم باید از انصراف تیم فوتبال فجر سپاسی از جام حذفی ناراحت شویم.

انتهاي متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار