تیم های ملی پومسه مردان و زنان ایران در پایان مسابقات جهانی اندونزی با کسب 10 مدال به عنوان چهارم جهان رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هشتمین دوره مسابقات پومسه قهرماني جهان با حضور 439 پومسه رو برتر از 49 کشور جهان از 9 تا 12 آبان در سالن" مانگو پورا" بالی اندونزی برگزار شد.

این رقابت ها توسط 50 داور قضاوت شد.

در آخرین روز مسابقات، حسين بهشتي، اكبر فروزان و علي نادعلي در بخش تیمی رده سنی 19 تا 29 سال به اجرای فرم پرداخته و توانستند به مدال برنز برسند.

در این رده سنی نمایندگان ویتنام و فیلیپین مقام های اول و دوم را از آن خود کردند.

تیم بانوان هم با ترکیب فاطمه اسدپور، پريسا خاني و آتوسا فرهمند در رده سنی 30 تا 39 سال به مدال طلا رسیدند.

در این رده سنی نمایندگان آلمان و چین تایپه مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در پایان این رقابت ها نیز تیم های کره جنوبی، ویتنام و فیلیپین عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و تیم ملی ایران هم با 2 مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز در مکان چهارم قرار گرفت.

تیم ملی پومسه ایران در حالی به مقام چهارم، هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان دست یافت که نمایندگان اعزامی از 23 رشته رقابت ها، تنها در 15 بخش شرکت داشتند و همانند دوره قبل موفق به کسب 2 مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز شدند.

پومسه ایران که مدت ها با "کانگ شین چال" کره ای کار کرده این بار به جای سرمربیگری وی حسینعلی نظری را به عنوان سرمربی در اختیار داشت و نتواست سکونشین باشد.

به دلیل مشکلات مالی، فدراسیون تکواندو نتوانست از کانگ در رقابت های جهانی استفاده کند هر چند که تجربه استفاده از مربیان داخلی برای پومسه و نرسیدن به عنوان های بهتر، با سید حسن زاهدی هم به عنوان مربی این بخش برای فدراسیون به اثبات رسیده بود.

پومسه کاران ردر مجموع در رده سنی 15 تا 17 سال مرجان سلحشوری و در رده سنی 30 تا 39 سال تیمی بانوان 2 مدال طلا، در رده سني 18 تا 29 سال تیمی زنان، در رده سنی آزاد نوجوانان، در رده سنی 30 تا 39 سال آتوسا فرهمند و در رده سنی 30 تا 39 سال تیمی مردان چهار مدال نقره، در رده سني 18 تا 29 سال مهدی جمالی فشی، در رده سنی زیر 29 سال آزاد، در رده سنی 30 تا 39 سال علی سلمانی و در رده سنی 40 تا 49 سال احمد اخلاقی چهار مدال برنز در این مسابقات گرفته اند.

انتهای پیام/

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار