فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن با استراتژی تحریم و تهدید به دنبال باج خواهی از ایران است، گفت: آمریکا این فکر را به گور می برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سردار رحیم نوعی اقدم امروز در یادواره شهدای دانش آموز شهید "نظلامعلی احمد پور" و "یوسف شیرزاد"و 51 شهید والامقام که در مسجد صاحب زمان شهرستان سرعین برگزار شد افزود: در دوران دفاع مقدس شهیدان دانش آموز ما در مقایسه با سایر جنگ‌ها که در دنیا رخ داده ادبیات متفاوتی را به نمایش گذاشتند که در آن اتکا به ایمان، معنویت، ارزش‌ها و باورهای اسلامی موج می‌زد.

وی تصریح کرد: به رغم اینکه دشمن پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات را به کار گرفت تا ارتش اسلام را در اهدافش زمین‌گیر کند اما این رزمندگان و شهدای دانش آموز ما بودند که به رغم این همه فشار و تهدیدها در جنگ هشت ساله اراده و ایمان راسخ خود را به نمایش گذاشتند و با تبعیت از امام و مقتداری خود توانستند بر جبهه باطل پیروز شوند.

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر چند دشمن به نیروهای پرتوان فیزیکی، تکنولوژی، امکانات و تجهیزات مجهز بوده و رزمندگان اسلام با حداقل امکانات و تجهیزات در یک جنگ نابرابر مقابل هم قرار گرفتند اما آنها از عنصر معنوی و ایمانی رزمندگان ما غفلت کرده بودند و بدون محاسبه این عنصر به جنگ تمام عیار با ایران آمده بودند.

نوعی‌اقدم با یادآوری اینکه در این جنگ هشت ساله شاهد ظهور و بروز ایمان، اقتدار و عزت مسلمانان در برابر تمام شیاطین شرق و غرب بودیم، اضافه کرد: امام خمینی (ره) در آن برهه از تاریخ با مطرح کردن شعار" نه شرقی نه غربی" و با اتکا به ایمان در مقابل استکبار ایستادند.

وی بیان کرد: مابه اسراییل که مدعی بود می تواند به تنهایی و بدون کمک نظام های دیگر با ایران مقابله کند در جنگ لبنان فهماندیم که نمی تواند کوچکترین صدمه به ایران اسلامی بزند و هواپیمای بدون سرنشین ما که در لبنان به مرز های هوایی اسراییل که با سامانه های ضد جاسوسی و و رادار های مجهز به سیستم هوشمند موشکی هستند نفوذ کرده و توانست از نقاط حساس نظامی بصورت آنلاین عکس برداری کند و مهندسان نظامی اسراییل نتواستند این هواپیمای بدون سرنشین ما را کنترل کنند و به سلامت به زمین بنشانند اما ما توانستیم./س

برچسب ها: اردبیل ، باج ، خواهی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.