طی آیینی با حضور قائم مقام مدير عامل راه آهن جمهوری اسلامی ضمن قدردانی از تلاش های" محمد صادق برزنوني"،"اميرحسين تاوپور "بعنوان مدير كل راه آهن شمالشرق معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ مهندس احمد خدايي،قائم مقام مدير عامل و عضو هيئت مديره راه آهن جمهوری اسلامی در اين آيين گفت: اكنون زمان آن است كه علاوه بر توجه به سرمايه گذاري،تلاش بيشتري در راستاي بهره برداري بيشتر و بهينه از امكانات موجود صورت گیرد.

وي توجه به امور مسافري را از جمله نكات مهم و سیاست های راه آهن جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: فعاليت معاونت مسافري در راه آهن با انتصاب مدير این معاونت آغاز شده و درصدد بهينه كردن كيفي و كمي خدمات و افزايش بهره وري در ساعات حركت قطارها و ظرفيت هاي خطوط ريلي هستيم.

خدايي همچنين گفت:در انتخاب مديران كل نواحي ، ‌به بومي بودن آنها تا حد مقدور توجه مي شود كه البته همين اتفاق براي راه آهن شمالشرق نيز افتاده و به جهت تردد 50 درصدي مسافر در اين مسير، مديري توانمند به مدیر کلی این منطقه منصوب شده است.

همچنین محمد صادق برزنوني مدير كل اسبق راه آهن شمالشرق ، در اين جلسه به بيان گزارش عملكرد خود در اين اداره كل پرداخت و افزود: تبديل تعدادي از گذرگاههاي موجود، به غير هم سطح و احداث زير گذر و روگذر-بازسازي خطوط (20 كيلومتر خط ابريشم )،بهسازي كل محور ،شروع شبه بازسازي در 150 كيلومتر و تبديل تراورس هاي چوبي به بتوني در جهت افزايش سرعت قطارها و احداث خط مثلث در ايستگاه دامغان و...از جمله طرحها و پروژه هایی است که در این دوره انجام گرفته است.

مهندس امير حسين تاوپور, پيش از اين مدير كل سير و حركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران بوده است.  ش ک

برچسب ها: کیفی سازی ، بهره وری ، خطوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.