عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: بازی چماق و هویج آمریکا هیچ وقت کارساز نبوده و تبعیت از این سیاست ره‌آوردی ندارد.

مصطفی افضلی‌فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از نخستین روزهای پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن به سختی در برابر خواسته به حق این ملت ایستاده و در سال 57 با به شهادت رساندن دانش آموزان بی‌گناه به دست رژیم شاه توانست عمق خباثت خود نشان دهد.

وی گفت: در همین سال و با نشان دادن مخالفت با فرهنگ عاشورایی و حسینی شاه با همراهی جیمی کارتر، به مقدسات این ملت اهانت کرده و زمینه خشم این ملت را با رفتارهای زننده خود فراهم کردند، که یکی از نقاط عطف یوم الله 13 آبان همین جنبش دانش آموزانی است که در برابر رفتار دستگاه ظالمانه شاه‌نشاهی با تحریک آمریکا ایستادند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی موضوع تسخیر لانه جاسوسی را به دستور امام راحل(ره) و بصیرت دانشجویان پیرو خط امام یادآور شد و اظهار کرد: امام راحل(ره) به معنای واقعی این حرکت را، انقلاب دوم ملت ایران یاد کرده و اهمیت آن‌را حتی بالاتر از انقلاب اول اعلام کردند.

افضلی‌فرد تصریح کرد: آمریکائی‌ها با ناامیدی از باز‌گرداندند شرایط قبلی در ایران اسلامی، در حرکتی یک‌جانبه به تحریم ظالمانه ایران اقدام کردند، ولی این حرکت آنها نیز به نتیجه‌ای نرسید و ملت ایران به مسیر پیشرفت خود ادامه داد و این پیشرفت‌ها، استکبار جهانی را بیش از هر زمان دیگری عصبانی کرده و خشم آنها را برانگیخته است.

وی عنوان کرد: آمریکائی‌ها در این سالها، نه تنها حق و حقوق ملت ایران را نادیده گرفتند، بلکه به مصلحت و منافع خود در برابر خواسته به حق این ملت مقاومت کرده و ایستاده‌اند/س.

برچسب ها: اردبیل ، بازی ، چماق ، و ، هویج ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.