اردوي تيم ملي تنيس روي ميز قبل از مسابقات تور جهاني لهستان به دليل حواشي به وجود آمده با تاخير آغاز شد و زود هم پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اردوي تيم ملي تنيس روي ميز كه براي آمادگي بازيكنان قبل از مسابقات تور جهاني لهستان و آلمان تدارك ديده شده بود بعد از حاشيه ‌هاي فراوان كه باعث تاخير در آغاز آن شده بود از 8 آبان در حالي آغاز شد كه هم سرمربي تغيير كرد هم مكان اردو از اصفهان به تهران جابه‌جا شد و هم در ليست نفرات دعوت شده به اردو تغييراتي ايجاد شد.

در روز اول، اردو غايبان بزرگي همچون عارف احمدي فر و مهران احدي داشت از بازيكنان جوان هم آرمان حاجي ئي و متين لطف اله نسبي در تمرينات روز نخست غايب بودند اما روز دوم از تعداد غايبان كاسته شد.

احمدي فر كه پيش از آن به گفته جعفري پور سرمربي تيم ملي از حضور در اردو انصراف داده بود از روز دوم از جعفري پور كسب اجازه كرد و به تمرينات اضافه شد.

بر اساس شنيده ها وي اعلام كرد كه به دلايل شخصي نمي‌توانسته در اردو حاضر شود اما آن مسائل برطرف شده و اكنون مشكلي براي تمرين كردن در تهران ندارد.

مهران احدي هم براي غيبتش دليل آورد و گفت نمي‌دانستم اردو قرار است آغاز شود و وقتي متوجه شدم خود را به محل تمرينات رساندم.
متين اله نسبي تنها غايبي بود كه تا آخر اردو كه 12 آبان به پايان رسيد غايب باقي ماند و علت آن هم سرماخوردگي وي اعلام شد.

بعد از پايان تمرينات نوشاد عالميان ، نيما عالميان، حميدرضا طاهرخاني، سروش اميري نيا، براي حضور در پيكارهاي تور جهاني لهستان كه 15تا 19آبان در اسپالا برگزار مي‌شود عازم شدند.

احمد جعفري پور سرمربي جديد تيم ملي نمايندگان ايران را در اين پيكارها همراهي مي‌كند.

شايان ذكر است؛ واحد مالميري در اين مرحله از اردوي ملي پوشان مصدوم شدو به دليل آسيب ديدگي نتوانست تمرينات را تا پايان ادامه دهد.
محمد زارع پور، رئيس فدراسيون تنيس روي ميز در روز آخر اردو تمرينات تيم ملي را از نزديك نظاره‌گر بود.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: تنیس ، مکان ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار