مسئول اجتماعی و فرهنگی بوستان ولایت، از اتمام تابلوی خط و نقاشی امام حسین(ع) در آخرین روز برپایی نمایشگاه عطر سیب در این بوستان خبر داد.

علی درستکار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه عطر سیب تابلوی خط و نقاشی امام حسین(ع) در بوستان ولایت به اتمام رسید.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: نمایشگاه عطر سیب از 4 تا 13 آبان ماه سال 92 از ساعت 9 تا 19 در ضلع جنوبی درب شماره 2 جنب قلعه شادی بوستان ولایت بر پای شده است.

درستکار با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت:  تابلوی خط نقاشی امام حسین( ع) همزمان با آغاز نمایشگاه عطر سیب و در آخرین روز
بر پایی این نمایشگاه به اتمام رسید.

وی  ادامه داد: این اثر رد سه لت و در ابعاد 120 در 80 با تکرار نام حسین (ع) حدود 500 مرتبه و با استفاده از رنگ و روغن و اکرلیک ترسیم  شده است.

درستکار با اشاره به تابلوی خط و نقاشی امام حسین (ع) گفت: این اثر هنری ارجینال برای نخستین بار به مناسبت برگزاری نمایشگاه عطر سیب طراحی و اجرا شده ، نمادهایی از واقعه عاشورا  از جمله پرچم های سبز رنگ، شمشیرها، خط خاتم و کتیبه ها به خط کوفی نوشته شده است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت افزود: ترسیم تابلوی دو هنرمند دیگر در محوطه نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت با مضمون عاشورا و محرم ، اهدای کاشی های ارسال شده از کربلا به هنرمندان این نمایشگاه از اقدامات دیگر نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت است./ف
برچسب ها: هنری ، عاشورا ، مناسبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار