اوسین بولت سلطان دوی جهان گفت : برای این که بتوان با سرعت بسیار بالایی دوید باید با سرعت هم زندگی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اوسین بولت سلطان دوی جهان در رابطه با مسائل شخصی و شرایط خانوادگی اش مصاحبه ای بسیار جذاب و خواندنی داشت که به شرح زیر است:

دوست داریم بیشتر در مورد شرایط خانوادگی شما اطلاع داشته باشیم؟

من یک برادر بسیار جوان به نام "  سادیکی "  و یک خواهر مسن  به نام " کریستین " دارم با وجود این که ما از یک مادر نیستیم ولی رابطه مان بسیار خوب بوده وهمه با هم در ارتباطیم .

من با همه اعضای خانواده ام رابطه ای گرم و صمیمی دارم و در واقع هیچ مشکل خاصی میان ما وجود ندارد.

به طور کلی در دوران کودکی فرد آرامی بودید یا برای والدین خود دردسر داشتید؟ 

من پسر بچه شرور و دردسر سازی نبودم . همیشه وقتی که از خانه بیرون می رفتم پدرم با همان شیوه قدیمی خود مرا دنبال می کرد و سرانجام با کمربندش خیلی بد کتک می زد با این وجود نمی توانم تربیت خوب خود را فراموش کنم زیرا پدرم توانست تفاوت بین خوب و بد را به من آموزش دهد و مرا به انسانی تبدیل کند که در حال حاضر هستم .

اوشیوه تربیتی خودش را داشت همان شیوه ای قدیمی که توسط پدرش آموخته بود و به همین علت با  من این طور برخورد می کرد.

آیا در گذشته به سمت استفاده از دخانیات رفتید؟

من فقط یک بار از دخانیات استفاده کردم که بلافاصه تصمیم گرفتم تا دیگر از آن استفاده نکنم .

وقتی که خیلی جوان بودم در خیابان همیشه فوتبال بازی می کردم همیشه گروهی بودند که سیگار می کشیدند من هم یک بار وسوسه شدم ولی بعد از آن از کار خود پشیمان شده وتصمیم گرفتم دیگر هرگز به سمت آن نروم .

بعد از این که به شهرت رسیدید با مشکل خاصی مواجه شدید؟

بله بعد ازاین که به دونده مشهوری تبدیل شدم همیشه افرادی قصد دوستی و ایجاد رابطه در مسیر زندگی ام قرار گرفتند که اکثراً جاسوس بودند زیرا دوست داشتند در کنار من به یک ورزشکار مشهور تبدیل شوند .

این هم از جمله دردسرهایی بوده که من با آن طی سال های زیادی مواجه بوده ام .

نظر شما در مورد دنیای بازیگری چیست؟

برخی ستاره های هالیوود را می شناسم و از رسانه ها اخبار مربوط به آن ها را دنبال می کنم ولی همیشه حواشی زیادی برای آنان وجود دارد.

در مورد فوتبال صحبت کنید؟

واقعیت این است که فوتبال همیشه یکی از بزرگترین علاقمندی های من بوده است من شرایط بستن عقد قرارداد با تیم های انگلیسی را هم داشته ام.

برای این که وارد عرصه جذاب و تماشایی فوتبال شد باید مهارت های زیادی داشت شاید به نظر دیوانگی باشد ولی به هرحال من به این ورزش علاقمندی بسیار زیادی دارم.

نظرشما در مورد دوپینگ و شرایط ورزشکاران دوپینگی در جامائیکا چیست؟

متاسفانه چیزی که وجود دارد این است که جامائیکا برنامه و مسئولیتی در این خصوص ندارد و نمی خواهد به شیوه ای کاملاً صحیح و مدرن ورزشکاران پاک خود را که از برنامه ای ضد دوپینگ پیروی می کنند به دنیا معرفی کند.

متاسفانه در حال حاضر چیزی که در جامعه ورزشی جامائیکا بسیار واضح است حضور دوپینگ درمیان ورزشکاران است.
به نظرم آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ باید با حضور در لابراتورهای مربوطه در این خصوص وارد عمل شود.

در خصوص رمز موفقیت خود در رشته دو صحبت کنید؟
در این خصوص تنها چیزی که می توانم بگویم این است برای این که بتوان با سرعت بسیار بالایی دوید باید با سرعت زیادی هم زندگی کرد شاید باید مثل برق روزهای زندگی را سپری کرد تا بتوان در این عرصه موفق بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار