از هرچه بگذريم سخن از پوسترهاي خبرساز صداقت آمريکايي خوش‌تر است، چه کرده بودند، سردر لانه جاسوسي با اين بنرها خود را نشان مي‌داد، پوسترهايي که مشخص نشد چه کسي نصب، چه کسي جمع و چه کسي آن را امروز بر سر در لانه جاسوسي کوبيد؟

 
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حماسه 13 آبان امسال، شعار "مرگ بر آمريکا"  ذکر عبادي سياسي ملت را فرياد مي‌زد.
 
 شعارها با مشت‌هايي گره کرده و مزين به 3رنگ پرچم ايران اسلامي پرقدرت‌تر از ديروز و گام‌ها استوارتر از هميشه بودند.
 
*ملت يکپارچه سرود مرگ بر آمريکا سر دادند

 
دانش‌‌آموزان و دانشجويان که نه، همه اقشار ملت حماسه‌ساز امروز و آينده‌سازان فردا حضور داشتند و سرود ملي‌شان انگار شده بود مرگ بر آمريکا.



 
*چرايي‌های مرگ بر آمريکا در دستان جوانان ايراني

 
چرايي اين شعار تاريخي در دست يکايک جوانان اين مرز و بوم خودنمايي مي‌کرد؛ "چرا مرگ بر آمريکا؟" به نشاني همان حمايت‌هاي تسليحاتي و اطلاعاتي آمريکا از صدام (ديکتاتور سابف عراق)، به نشاني تحريم‌ها و جنگ نرم عليه ايران اسلامي، چرايي‌ها کم نبوده و نيستند...
 
*جشنواره بزرگ شعار مرگ بر آمريکا
 
امروز غرفه‌ فرهنگي شهرداري براي مرگ بر آمريکا جايزه تعيين کرده بودند و اسمش شده  بود: جشنواره بزرگ جايزه "مرگ بر آمريکا"
 



*پيرمردي سپيدپوش با نمادي از دست طلا

 
تقارن امروز با شب اول محرم مبارک شده بود و چه زيبا نمادي است جبهه کربلا، سمبلي از جبهه حق عليه باطل، عزاداران حسيني سياهپوش  به تبعيت از امامشان حماسه‌سازي ديگر بودند.   
 
پيرمردي سپيدپوش  نمادي از دست طلا مزين به نام امام‌حسين(ع) داشت و مرتب يا حسين مي‌گفت.
 
*هيچ گزينه‌اي را از روي ميز برنداريد
 
از بنر بزرگي بگويم که شکايت شيريني داشت: هيچ گزينه‌اي را از روي ميز برنداريد، اگر تحريم علمي‌کنيد سانتريفيوژ مي‌سازيم؛ اگر تحريم دارويي کنيد، آنژي‌پارس مي‌سازيم؛ اگر تحريم نظامي کنيد، سجيل مي‌سازيم.
 


*سرانجام پوسترهاي صداقت‌آمريکايي خير بود
 
از هرچه بگذريم سخن از پوسترهاي خبرساز صداقت آمريکايي خوش‌تر است، چه کرده بودند، سردر لانه جاسوسي با اين بنرها خود را نشان مي‌داد، پوسترهايي که مشخص نشد چه کسي نصب، چه کسي جمع و چه کسي آن را امروز بر سر در لانه جاسوسي کوبيد، که امروز در دستان مردم خودنمايي مي‌کرد.


 

پس از جاروجنجال‌هايي که نصب اين بنرها در سطح شهر تهران به راه انداخته بودند امروز فهميديم قسمتشان اينجا بود سردر لانه جاسوسي! اما سرنوشتشان خير بود چرا که امروزصداقت آمريکايي زمين نماند، در اوج قرار گرفت.
 



*پيام پوتين‌هاي سربازان امام زمان(عج)
 
امروز پوتين‌هاي سربازان امام زمان(عج) جلوتر از خودشان آمده‌ بودند؛ شعارشان اين بود: ما آمريکا را زير پا مي‌گذاريم و تن به ذلت نمي‌دهيم.
 
فرزند شهيدي عکس پدر و برادر شهيد خود را به دست داشته و مرتب تکرار مي‌کرد تا شهدا هستند از آمريکا نترسيد، ملت هم جواب داد نمي‌ترسيم.  
 




حمل آدمک باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا توسط دانش‌آموزان و در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون "آمریکا پینوکیویی است که آدم نخواهد شد" ،" ثمره مقاومت ما در برابر تحريم‌ها پماد ايراني آنژي‌پارس است"،برائت خود را از دولت آمریکا اعلام کردند.

سرود "مرگ بر امریکا" توسط حامد زمانی در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا به مناسبت یوم‌الله 13آبان اجرا شد، این آهنگ روزگذشته طی مراسمی در لانه جاسوسی آمریکا رونمایی شده بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار