دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت 13 آبان سال‌روز تسخیر لانه جاسوسی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت  13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سیزدهم آبان‌ماه یادآور حوادث فراموش ناشدنی در تاریخ معاصر ایران است. تبعید امام خمینی(ره) در سال 43، شهادت دانش آموزان انقلابی در سال 57 و تسخیر جاسوس‌خانه آمریکا در سال 58، این روز را با هویت ملی ما گره زده است.
 
دانشجویان بصیر آن روز که خباثت‌ها و توطئه‌های آمریکای مستکبر را به عین احساس می‌کرد  برای ریشه کن کردن استکبار، با حمایت مردم غیور ایران اسلامی، لانه جاسوسی شیطان بزرگ را در 13 آبان 1358 به تسخیر در آوردند.  
 
واقعه 13 آبان ریشه در اعتقادات ملت ایران دارد« لَا تَظْلِمُونَ وَ لَا تُظْلَمُونَ » (نه ظلم کنید و نه بگذارید بهتان ظلم کنند.) دانشجویان انقلابی که خباثت‌ها و توطئه‌های  امریکای مستکبر را به عین احساس می‌کرد؛  برای ریشه کن کردن استکبار، با حمایت مردم غیور ایران اسلامی، لانه جاسوسی شیطان بزرگ را در 13 آبان 1358 به تسخیر در آوردند. و ملت ایران در 13 آبان برای دومین بار پس از نفی شاه ملعون، شیطان بزرگ و ریشه استکبار جهانی یا همان امریکا را نیز نفی کردند تا انقلابی بزرگتر از انقلاب اول شکل دهند.

آری انقلاب دوم از آن جهت بزرگ‌تر از انقلاب اول است که پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد و هیمنه شیطان بزرگ را درهم شکست.

به درستی که 13 آبان شروع پرقدرت صدور جهانی انقلاب اسلامی ایران در سرتاسر گیتی بوده است و جنبش‌های اسلامی در سطح منطقه نیز متاثر از آن واقعه ی عظیم می‌باشد. این واقعه چنان ضربه بزرگی بر پیکره امپریالیسم جهانی وارد آورد که پس از سال‌ها هنوز تلاش‌ها برای تغییر نگاه‌ها در این موضوع ادامه دارد.
 
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در آستانه سال‌روز یوم‌الله 13 آبان‌ماه، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای دانش آموز و دانشجوی انقلاب اسلامی مواضع خود را به مناسبت سالروز این یوم‌الله بزرگ به شرح ذیل اعلام می‌دارد:  
 
استکبار ستیزی که برخواسته از روح عدالت خواهی ملت عزیزمان است روز به روز در دل و جان اقشار مختلف، علی الخصوص دانشجویان انقلابی و بصیر تنومندتر ونیرومندتر می‌شود و ملت ایران همچنان راسخ و استوار بر آرمان‌های خود مانده است و اجازه نخواهد داد کسی به این آرمان‌های بلند متعرض گردد.

آری ملت ایران طبق وعده خداوند به خوبی می‌داند که سرانجامِ زمین با مستضعفان عالم است و مستکبران بر خاک مذلت خواهند نشست.  
 
1.آمریکایی‌ها در چند سال گذشته تمام تلاش خود را برای عقب‌نشینی مردم ایران و شکستن مقاومت ایشان در مقابل استکبار به کار بستند اما پس از تحریم‌های به قول خودشان فلج کننده و اعمال سنگین‌ترین فشارهای اقتصادی و سیاسی به مردم جمهوری اسلامی ایران با تو دهنی مردم روبه رو شدند و حضور مردم در حمایت از اعتقادات خویش  نه تنها کم رنگ بلکه پررنگ تر نیز شده است.

از طرف دیگر در سال‌های گذشته جنگ افروزی‌ها و رفتارهای منافقانانه و استکباری و بی‌نتیجه وی در منطقه و جهان آبرویی برایش باقی نگذاشته است، دشمنانش روز به روز بیشتر شده و شاهد بیداری اسلامی در منطقه نیز بودیم این شکست‌ها برای امریکا فضاحت و بی‌آبرویی سنگینی به بار آورده و رسانه‌های وی نیز در خنثی‌سازی آن ناتوان بوده‌اند لذا امریکا برای سرپوش گذاشتن بر رفتارهای خود چاره‌ای جز تقاضای مذاکره با ایران برای به نتیجه رساندن تحریم‌ها و خیانت‌هایش علیه ایران ندارد.  
 
2.در باب مذاکرات در موضوع هسته‌ای که کشور امریکا نیز در آن حضور دارد نیز باید یاد آور شویم که نظام اسلامی هیچ‌گاه به دنبال استفاده غیر صلح آمیز از انرژی هسته‌ای نبوده است و دشمنان انقلاب اسلامی با بهانه تراشی به دنبال سنگ اندازی در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب و خطرناک نشان دادن فعالیت‌های هسته‌ای ایران بوده‌اند و گاهی با دراز کردن دست‌های چدنی با روکشی  مخملین و گاهی نیز با تهدید به حمله نظامی سعی تجاوز و شکستن ایستادگی نظام اسلامی و مردم بر حقوق مسلم خود را داشته‌اند.

امریکای جنایت کار باید بداند همان‌طور که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای فرمودند "دولتی که خودش را به توهم اینکه نسبت به مسائل جهان مسئولیت دارد مسئول می‌داند که با مسئله هسته‌ای فلان کشور و فلان کشور برخورد کند دیگر غلط می‌کند که یک کشوری را در یک چنین دور و زمانه‌ای تهدید هسته‌ای بکند" و جوانان این مرز بوم تا پای جان در مقابل استکبار ایستاده‌اند و امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

ما به مسئولین دیپلماسی جمهوری اسلامی و تیم مذاکره کننده اعتماد داریم اما از طرف امریکایی بارها و بارهای بی‌صداقتی خوی استکباری خود را نشان داده است همچنان که بعد از تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای ایران، پررو تر شده و ما را محور شرارت خواند و دست  فشارهای اقتصادی و سیاسی خود علیه ملت ایران بر نداشت و نشان داد که به دنبال حل مساله نیست.

با توجه به سوء سابقه‌ای که از دولت مستکبر امریکا سراغ داریم ما هم به نتیجه مذاکرات خوش بین نیستیم و از مسئولان دولتی انتظار داریم برای حل مشکلات اقتصادی تمرکز خودشان را به ساخت دورنی نظام متوجه کنند و بدانند که ما دانشجویان با جدیت تمام در این مسیر تلاش می‌کنیم و این نکته را فراموش نکنند که مردم ما همواره در مقابل استکبار در هر شرایطی ایستادگی می‌کند و پشت رهبری و نظام می‌ایستند.     
 
3.امروز دولت آمریکا در هیچ کشورى، میان هیچ ملتى، یک وجاهتی ندارد و صدای شعار  مرگ بر آمریکا" در بسیارى از کشورها طنین انداز شده است. یک دولتِ طرف‌دار ظلم، طرفدار جنگ، طرفدار انباشت تسلیحات، طرفدار سلطه‌ بر ملت‌ها، طرف‌دار زورگوئى و دخالت در همه‌جا چنین سرنوشتی دارد؛ و کسانی که در ذهن‌هایشان، حذف شعار مرگ بر امریکا را می‌پرورانند باید بدانند که شعار مرگ بر اسرائیل تا نابودی کامل این جرثومه فساد در حنجره‌ها فریاد خواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا نیز تا زمانی که این شیطان بزرگ از ماهیت استکباری خود دست نکشیده ادامه خواهد داشت. نه تنها این دو کشور، بلکه هر کشور جنایت‌کار و ستم‌گری در عالم مورد خشم و غضب ملت ایران خواهد بود و این چیزی نیست جز اسلام ناب امام روح ا... و چیزی نیست جز خواست امام روح ا... .بی‌تردید مبارزه بی‌امان و بیداری بخش ملت ایران با نظام شرور، زورگو و سلطه‌گر آمریکا و سایر مستکبران جهان تا نابودی استکبار تداوم خواهد داشت و هیچ کس نمی‌تواند ملت را از آرمان‌هایش منحرف کند.  
 
و اما ما دانشجویان، رسالت دانشجویی خود را رساندن پیام‌های انقلاب اسلامی ایران به مردم بیدار منطقه می‌دانیم و این حرکت عالمانه و فداکارانه را تا نابودی کامل دشمنان انقلاب و صهیونیسم جهانی ادامه می‌دهیم و تلاش خود را درتمامی عرصه‌های جنگ سخت و نرم معطوف داشته‌ایم تا در سایه‌سار ولایت و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد شکل‌گیری و احیای تمدن اسلامی و جامعه اسلامی باشیم.  
 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاهای
 
اصفهان و پزشکی
 
ایلام
 
امام خمینی قزوین
 
آزاد بافق
 
آزاد سبزوار
 
آزاد خمینی شهر
 
آزادقم
 
الزهرای تهران
 
بوعلی سینا همدان
 
بیرجند
 
تبریز
 
تهران
 
حکیم سبزواری
 
خلیج فارس بوشهر
 
رازی کرمانشاه
 
زابل
 
زنجان
 
سیستان و بلوچستان
 
شهرکرد
 
شهید باهنر کرمان
 
شیراز
 
شهید رجایی تهران
 
صنعتی اصفهان
 
صنعت نفت اهواز
 
صنعتی سهند تبریز
 
صنعتی قم
 
علوم پزشکی اراک
 
علوم پزشکی زاهدان
 
علوم پرشکی شیراز
 
علوم پزشکی گیلان
 
علوم پزشکی مشهد
 
علوم پزشکی یاسوج
 
علوم پزشکی بیرجند
 
علوم پزشکی بوشهر
 
علوم پزشکی کاشان
 
علوم قضایی
 
علوم حدیث
 
فردوسی مشهد
 
قم
 
کردستان
 
گیلان
 
گلستان
 
لرستان
 
محقق اردبیلی
 
ملایر
 
ارومیه
 
مهاجر اصفهان
 
منتظری مشهد
 
هنر اصفهان
 
یزد
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار