عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با تاکيد بر اينکه دولت بجاي اظهار نظرات متناقض بايد به فکر تدوين برنامه‌اي براي ارتقاي کيفيت و کنترل قيمت‌ها باشد،گفت:افزايش قيمت خودرو توجيه عقلي ندارد و چه بسا که انتظار کاهش 20 درصدي قيمت‌ها را نيز داريم.

مويد حسيني‌صدر نماينده مردم آذربايجان غربي و خوي در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه افزايش قيمت خودرو هيچ توجيه عقلي ندارد، اظهار داشت: پس از روي کار آمدن دولت يازدهم دلار از 3800 تومان به حدود 3000 تومان رسيد و در پي آن قيمت آلومينيوم، پوليمر و بسياري از مواد داخلي کاهش قيمت يافتند بنابراين ما انتظار متعادل شدن قيمت‌ها را داشتيم.
 
وي با اشاره به اينکه اظهار نظر نعمت‌زاده اشتباه بود، گفت: وضعيت کنوني حوزه خودرو رضايت‌بخش نيست و پس از اظهارنظر وزير صنعت اوضاع بازار نابسامان‌تر شد.
 
حسيني‌صدر افزود: بهتر است دولت بجاي اظهار نظرات متناقض و مقطعي که يک روز دم از افزايش قيمت‌ها مي‌زند و روز بعد وعده ثبات قيمت‌ها را مي‌دهد به فکر تدوين برنامه‌اي براي ارتقاي کيفيت،کنترل قيمت‌ها و کسب رضايت مردم باشد.
 
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس تصريح کرد: با آشفته شدن بازار نه تنها به نگراني‌ها دامن زده مي‌شود بلکه رکود خريد و فروش خودرو سر به فلک مي‌گذراد. به هر حال اين اقدامات هم به ضرر توليد هم اجهاف در حق مردم است بنابراين اميدواريم مسئولين رسمي کشور اظهار نظارتشان سنجيده،منطقي و هماهنگ شده باشد.
 
وي به حضور وزير صنعت در جلسه سه‌شنبه کميسيون اشاره کرد و افزود: نعمت‌زاده براي پاسخگويي به س.ال 17 تن از نمايندگان به مجلس مي‌آيد که عمده اين مسائل مربوط به اظهارات او مبني بر قطعيت افزايش قيمت خودرو است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خودرو ، بازار ، قیمت ، نوسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار