رییس فدراسیون ورزشهای همگانی گفت: نخستین همایش ملی واکاوی و تبیین راهبردی فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش همگانی و فعالیت بدنی آذرماه امسال برگزار می شود.

علی مجدآراء در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: این همایش با محورهای رهبری و ورزش همگانی، سلامت و ورزش همگانی، آلودگی محیط و هوا و ورزش همگانی، جهانی شدن و ورزش همگانی، شهر سالم و فعال و ورزش همگانی، شهرهای سبز و ورزش همگانی، بازی، کودک و ورزش همگانی، سبک زندگی و ورزش همگانی، حفاظت از محیط زیست و ورزش همگانی، همبستگی اجتماعی، خیابان های بدون خودرو، سفر و طبیعت و ورزش همگانی طی روزهای 18 و 19 آذرماه در محل مجتمع فرهنگی و ورزشی غدیر دانشگاه علوم انتظامی برگزار می شود.

وی گفت: این فدراسیون با تنظیم سند توسعه ورزش های همگانی تا سال 1404، چشم انداز خود را در راستای حرکت به سوی ایرانی شاداب، فعال و سالم ترسیم کرده است.

مجدآراء افزود: در این سند پیش بینی شده است تا سال 1404 بیش از 50 درصد مردم را به انجام فعالیت های روزانه و ورزش همگانی سوق دهیم.

وی گفت: ارتباط با نهادهای دولتی و خصوصی و برخورداری از روابط عمومی برای ایجاد فرهنگ سازی مناسب از مهمترین راه های توسعه ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: حضور چند صد هزار نفری مردم ارومیه در همایش روز جمعه گذشته را ارج می نهیم چرا که شرکت آحاد مختلف مردم در این رویداد مهم ورزشی نشانگر وجود شور و نشاط اجتماعی در این استان ورزش دوست و قهرمان پرور است.

مجدآراء گفت: این همایش به صورت پایلوت و به مناسبت گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش در شهر زیبای ارومیه برگزار شد و شور و نشاط حاصل از آن از طریق پخش زنده تلویزیونی به میلیونها ایرانی در اقصی نقاط کشور تسری یافت./س

برچسب ها: رهبر ، همگانی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.