فرمانده نيروي انتظامي از برنامه سازان وعوامل مجموعه‌ها و برنامه‌هاي راديو و تلويزيوني در هفته نيروي انتظامي قدرداني كرد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملیِ؛ سردار اسماعيل احمدي مقدم در مراسم قدرداني و تشكر از برنامه‌سازان و تهيه‌كنندگان برنامه‌هاي تلويزيوني كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي برگزار شد، گفت: به علت پرداخت مناسب  رسانه به موضوع  عملكرد پليس، شاهد آن بوديم كه مردم و به خصوص خانواده شهدا با روحيه بسيار خوب به اين اتفاق واكنش نشان دادند.
 
 وي با بيان اين‌كه خلق حماسه و فداكاري براي ايجاد امنيت و حفظ آن بسيار مهم است،‌ گفت: رسانه‌ها با نشر اين افكار در بين مردم موجب اثرپذيري آن مي‌شوند و امتداد اين پيام بسيار حساس است.
 
 سردار احمدي مقدم  كار صدا و سيما  را  مانند عملكرد بخش‌هاي عملياتي نيروي انتظامي ارزيابي كرد و‌ گفت: انتقال فرهنگ ايثار كار بسيار ارزشمندي است كه  رسانه‌ها آن را به عهده دارند.
 
فرمانده ناجا با بيان اين‌كه بايد به بخش ايده‌پردازي در فيلم‌هاي پليسي توجه بيشتري شود‌، گفت: گاهي پرونده‌هاي جنايي قابليت توليد فيلم را دارند به گونه‌اي كه سال گذشته سريال "ديوار" از سرقت خودروي پول در شهرك غرب الهام گرفته شد.

وي با بيان اين‌كه تصويرسازي‌هاي انجام شده در اين سريال مبالغه‌آميز نبود، ‌گفت: تاكتيك، قدرت‌بدني، ساختمان،‌ ابزار فني و واحدهاي به كار گرفته شده در اين مجموعه همگي در نيروي انتظامي وجود دارد و مبالغه‌اي در اين كار ديده نمي‌شود ضمن اين‌كه برخي قابليت‌ها را هم به لحاظ امنيتي نمي‌شود به تصوير كشيد.
 
احمدي مقدم در باره نفوذ رسانه راديو نيز گفت: تصور همگان بر اين است كه سيما بر صدا غلبه دارد؛ اما در عمل به خود من ثابت شده است كه وقتي  مصاحبه‌اي با راديو دارم، واكنش‌هاي بيشتري ديده مي‌شود و به همكاران تاكيد مي‌كنم كه از اين بخش رسانه فعال‌تر استفاده كنند.
 
گفتنی است؛ در اين مراسم از زحمات تهيه‌كنندگان برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني كه در هفته نيروي انتظامي پخش شده بود قدرداني شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار