عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر لزوم قدردانی از نعمت ولایت و امامت، گفت: مافل و مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) باید کلاس درس امام شناسی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، شب گذشته در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) در حسینیه شهدا قم، با اشاره به این که امام سجاد(ع) در پاسخ به سوالی قول حق و حکم عقل، حکم عدل و وفای به عهد را چکیده شرایع عنوان کردند، اظهار داشت: اگر انسان قدر نعمت ها را بداند و وفادار به عهد خود باشد، ره صد ساله را یک شبه طی می کند.

وی با تاکید بر لزوم قدردانی از نعمت ولایت و امامت، ابراز داشت: در طول تاریخ امثال حکومت بنی امیه به جای سپاسگزاری از نعمت ولایت، سر ستیز را با آن بنا گذاشتند و به جای شکر نعمت، کفر نعمت کردند و تلخی های امروز جهان نیز به دلیل کفران نعمت امثال این حکومت های ظالم است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت ایران اسلامی قدردان نعمت ولایت و امامت است، تصریح کرد: مردم ما ائمه معصومین(ع) را شناخته اند و در ماه محرم و صفر با عشق و شور مهمان امام شناسی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با تاکید بر این که حفظ شعائر بزرگ الهی و برگزاری مراسم سوگواری ائمه معصومین(ع) نعمت بزرگی است، افزود: دشمنان به این خاطر که با طریقت ائمه معصومین(ع) فاصله دارند، دچار تشویش و مشکلات هستند اما مردم جامعه ما امنیت و آرامش دارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی پرشور سیزده آبان، ابراز داشت: ملتی که امام و رهبری را دوست دارد، در مقابل استکبار حهانی ایستادگی می کند و مرگ بر ظالم و ستمگر می گوید که این مسئله نشات گرفته از نعمت ولایت است.

وی در پایان تصریح کرد: ملت ایران 35 سال است پای عهد خود با خدا وفادار است و با شکر نعمت ولایت، وعده های خدا عملی خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، عزادار ، سید ، شهدا ، کلاس ، امام ، شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.