تنیس‌باز آینده‌دار قمی در پایان رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس زیر 18 سال کشور موفق به کسب عنوان ستاره مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رقابت‌های لیگ تنیس آینده‌سازان باشگاه‌های کشور در رده سنی زیر 18 سال در حالی به پایان رسید و تیم‌های اول تا سوم رده‌بندی نهایی خود را شناخت که در این رقابت‌ها خبری از تیم تنیس استان قم نبود.

با اینکه قم در این رقابت‌ها بنا به دلایل خاص خود تیم نداد اما تنیس‌بازان قمی در ترکیب تیم‌های مختلف حاضر در این پیکارها به میدان رفتند و نقش بسیار اثرگذاری در موفقیت تیم‌های خود در پایان مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس زیر 18 سال کشور داشتند.

یکی از تنیس‌بازانی که در این رقابت‌ها به میدان رفت امیرحسین بادی چهره مستعد و خوش آتیه تنیس قم بود که در ترکیب تیم تنیس آکادمی الیت همدان به میدان رفت و در حالی که تیمش در این رقابت‌ها مقام سوم رده‌بندی نهایی را کسب کرد به عنوان ستاره مسابقات برگزیده شد. رقابت‌های این دوره لیگ آینده‌سازان تنیس باشگاه‌های کشور در حالی با اختصاص عنوان ستاره مسابقه به امیرحسین بادی تنیس‌باز قمی تیم آکادمی الیت همدان پایان یافت که جام قهرمانی این پیکارها به تیم تنیس پسران البرز گاز کیش رسید.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های لیگ تنیس آینده‌سازان باشگاه‌های کشور با عنوان جام شهید فهمیده در رده سنی زیر 18 سال به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس قزوین برگزار شد و در پایان تیم البرز گاز کیش موفق شد با برتری قاطع مقابل حریفان خود عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کند.

البرز گاز کیش در روز پایانی این دوره از مسابقات توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم تنیس شهید شرافتی تهران عبور کند در حالی که آکادمی تنیس الیت همدان با تنیس‌باز قمی خود یعنی امیرحسین بادی توانست با همین نتیجه تیم آکادمی تنیس پارسیان تهران را شکست بدهد.

در این رقابت نزدیک و نفس‌گیر نیما نواب از تیم آکادمی تنیس الیت همدان موفق به شکست مصطفی برادران حسینی از تیم آکادمی تنیس پارسیان تهران شد در حالی که امیرحسین بادی توانست با حساب 2 بر صفر علی کارگران را مغلوب توانمندی و انگیزه خود کند.

بدین ترتیب با پایان این رقابت‌ها تیم‌های البرز گاز کیش، شهید شرافتی تهران، آکادمی الیت همدان، آکادمی تنیس قزوین، آکادمی تنیس پارسیان، هیئت تنیس اصفهان، مینودر قزوین، آدریانا فارس و مینو در قزوین به ترتیب در جایگاه اول تا هشتم جدول رده‌بندی ایستادند و امیرحسین بادی تنیس‌باز قمی عضو تیم آکادمی الیت همدان نیز به عنوان برترین بازیکن این دوره از پیکارها معرفی شد./س


برچسب ها: قم ، تنیس ، قمی ، ستاره ، مسابقه ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.