رئیس هیات والیبال کرمانشاه با ارزیابی وضع موجود گفت:خوشبختانه از تظر سخت افزاری و منابع انسانی مشکل نداریم فقط درگیر مسایل مالی هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه عبدالله‌شیرزاد گفت:محدودیت های زیادی برای کار در استان داریم. نخستین مشکل پیش روی کار ما محدودیت مالی است. فدراسیون والیبال و اداره تربیت بدنی استان فقط دو میلیون تومان به هیات والیبال استان پرداخت داشته اند. خود ما از اسپانسرها و با خواهش و قرض سعی کردیم تیم های پایه را اعزام کنیم.

وی افزود: مسئول تربیت بدنی استان بسیار مرد خوبی است اما ما هم می دانیم که دستش برای کار خالی است. خوشبختانه با این شرایط اعزام های خوبی به مسابقات قهرمانی کشور رده سنی پایه داشتیم. مقام های دومی و سومی و پنجمی را در مسابقات رده های سنی بدست آوردیم. ما در شهر کرمانشاه تنها یک کانون استعدادیابی داریم. حدود 30 نفر نوآموز در این کانون فعال هستند. شش نفر هم مربی بومی داریم. خوشبختانه خروجی خوبی هم داریم.

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه سالن اختصاصی برای تمرین والیبال در اختیار داریم. سالن والیبال ما هم سه زمین دارد. ما از نظر سخت افزاری و نیروی انسانی مشکل نداریم، فقط درگیر مشکلات مالی هستیم. از فدراسیون هیچ کمکی به ما نمی رسد. تازه داورزنی رفیق ما هست اما کمکی از فدراسیون برای ما نیامده است.

شیرزاد با اشاره به حضورنماینده والیبال استان کرمانشاه در لیگ دسته یک، گفت: چهارشنبه نخستین بازی خود را با دزفول انجام می دهیم. ما اسپانسر خوبی داشتیم که متاسفانه کنار کشید، با این حال کمک قابل توجهی کرد. فدراسیون تنها 25 میلیون تومان ورودی از ما می‌گیرد. با این حال بازیکنان غیرتمند استان قراردادهای خود را سفید امضا کردند. به هر حال مشکل زیاد است اما شکر خدا تاکنون مسائل و مشکلات حل شده است.

وی ادامه داد: شرکت روژین تاک محبت زیادی کرد و در این مشکلات مالی از ما حمایت کرد. همچنین سایر دوستان کمک کردند، ما در راه رضای خدا کار می کنیم. درددل زیاد است، امیدواریم مردم راضی باشند.    ش  ک

برچسب ها: کرمانشاه ، مالی ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.