رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی گفت: تا همایش ملی واکاوی و تبیین راهبردهای در حوزه ورزشهای همگانی وضعیت های بدنی باید تمام تلاش خود را کنیم که ورزش همگانی را فرهنگسازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در نشست خبری جمع خبرنگاران گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ورزشهای همگانی به مسئولان توصیه کردنند ورزش همگانی برای همه لازم و باعث به وجود آمدن حوصله و نشاط و شادی را برای تمامی افراد جامعه بر ارمغان می آورد و همچنین در همایش دیگری که با قهرمانان کشور داشتند مجدد مواد خوبی را اعلام کردند اینکه ورزش به صورت همگانی امروز نسبت به گذشته بهتر است و نیاز اساسی هر کشوری است که بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و غیره را برطرف کند.

وی افزود: همایش ملی واکاوی و تبیین راهبردهای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه ورزشهای همگانی و فعالیت های بدنی 18 و 19 آذرماه در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر برگزار می شود که از لطف خدا تمام کارها در حال انجام شدن است و مجوزها از وزارت خانه گرفته شده است.

 همایش در 2 روز برگزار و تقریباً 5 نشست علمی و حدود 30 عنوان مقاله ارائه و حدود 25 ، 26 سخنران در این همایش حضور پیدا خواهد کرد و در حال حاضر برنامه ها تا آغاز همایش در حال تکمیل و پربار شدن است و تمامی فعالیت سازمان ها و وزارتخانه های که در خصوص ورزشهای همگانی برنامه و کارهایی را انجام دادند در این همایش شرکت خواهند کرد.

هدف اصلی فدراسیون ورزشهای همگانی از برگزاری این همایش ملی ارائه مقالات نهادها و سازمان ها مانند آموزش و پرورش نیروهای مسلح آموزش عالی و وزارت کار در راستای ورزشهای همگانی است که چه کارها و راهکارهای در زمینه ورزشهای همگانی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در دست دارند.

مجد آرا در خصوص میهمانهای خارجی که در این همایش دعوت شدند گفت: در این همایش از ریاست جهانی ورزشهای همگانی و همچنین از دبیر کل فدراسیون ورزشهای همگانی دعوت به عمل آمده است.

خوشبختانه از وزیر ورزش افغانستان هم دعوت به عمل آوردیم و در نشستی که با معاون وزیر ورزش افغانستان داشتیم تقاضا داشت که با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران ورزش همگانی را در افغانستان راه اندازی کنیم با توجه به اینکه فدراسیون ورزش های همگانی ایران در فدراسیون جهانی ورزش های همگانی دارای کرسی است تقاضا داشت از این طریق از کسانیکه برای همایش به ایران می آیند نشستی برگزار کنند تا کارهای عضویت افغانستان را در فدراسیون ورزشهای همگانی انجام دهند.

مجد آرا در پایان خاطرنشان کرد: همایش هم به صورت ملی و هم بین المللی است چون مهمانی های خارجی از کشور آلمان، کره و افغانستان داریم در این همایش تریبون آزاد برگزار و یک کارگاه مدیریت هم تشکیل می شود که به اعضا و شرکت کنندگان در پایان گواهینامه در راستای برنامه اهدا و در افتتاحیه و اختتامیه از کلیه استانها تمام رؤسا و نائب رئیس ها استانها دعوت شده و در پایان همایش از بهترین کمیته انجمن استانها تقدیر و جوایزی اهدا خواهد گردید.

انتهای پیان/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار